AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hvilke lukter gir deg gode og dårlige assosiasjoner/minner? Anonymous poster hash: 11ccb...bb2
Kosetiger Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Parfymene til ekskjærestene mine. Utelukkende dårlige assosiasjoner. Får det samme ang parfymene jeg brukte da jeg var sammen med dem, så jeg har et par halvfulle flasker stående i skapet som egentlig kan kastes.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Parfymen til samboeren min. Taklet den ikke når jeg var gravid og blir fortsatt kvalm når jeg kjenner lukten Anonymous poster hash: 6bdf8...0d7
Wilma- Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Bensin. Etter bilferier og ekstrem reisesyke som barn
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Gode: Duften fra et tørrvareskap. En blanding av kaffe, kjeks med mer. Minner meg om farmoren min og hennes tørrvareskap. Dårlige: Lukten av sæd. Jeg opplevde sånt som liten jente som små jenter ikke skal oppleve, dessverre. Jeg har kommet langt i forhold til dette og har heldigvis gjenvunnet seksualiteten min, men den lukten setter meg rett tilbake til redslene fra dengang. Slitsomt. Anonymous poster hash: 5f9bd...557
Gjest rangle Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Parfymene til ekskjærestene mine. Utelukkende dårlige assosiasjoner. Får det samme ang parfymene jeg brukte da jeg var sammen med dem, så jeg har et par halvfulle flasker stående i skapet som egentlig kan kastes. Dette
Infinite Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Parfymene til ekskjærestene mine. Utelukkende dårlige assosiasjoner. Får det samme ang parfymene jeg brukte da jeg var sammen med dem, så jeg har et par halvfulle flasker stående i skapet som egentlig kan kastes. Haha, så enig!
Avalon Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Hårsprayen Elnett minner meg om min farmor. God assosiasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå