AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Her kommer et innlegg kun for å lette på mine følelser. så det er en gutt der jeg studerer, kjekk da vet du. Vi kjenner ikke hverandre men er på sånn halveis hils. Av og til (mest aldri) hilser vi. Har kanskje noe med at jeg ofte ser ned i bakken når jeg går forbi han..( jeg er sjenert rundt gutter jeg synes er tiltrekkende) Så her om dagen så krasjet jeg omtrent i han i det han kom ut av en dør, og vi ser på hverandre i noe som føles ut som 10 sek før jeg tar mot til meg og ser han inn i øynene og smiler. Og jammen får jeg ikke et smil tilbake. Det har gått tre uker nå og jeg tenker på smilet hans hver ENESTE dag. - Lever meg inn og tilbake til det øyeblikket som følelse ut som om det varte 2 min. Og jeg kan ikke hjelpe meg selv i føle som om han synes jeg var attraktiv. Jeg har nesten ikke sett han siden, men er sjangsen der så skal jeg jammen prøve å dele ut enda et smil. Det værste er jo at smilet sikkert bare var en ren refleks på mitt smil. Det er egentlig ikke noe spørsmål bare en måte for meg å lette på trykket, men kanskje det finnes noen som har følt det samme? Eller er jeg alene om å være..betatt av et smill og blikkkontakt..? Anonymous poster hash: 2816d...d05 Anonymous poster hash: 2816d...d05 Anonymous poster hash: 2816d...d05
LilleEirin Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Føler med deg. Du får fortsette og smile når du ser han da. Spørre hvordan det går? Bare et kjapt spørsmål mens dere er på vei til hvert deres. Er ikke så mye som skal til
Knirke Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Argh, jeg har det på samme måte med en som smilte til meg for over et år siden . Har prøvd å ta kontakt, men mannfolk forstår jo ikke hint...
Electron Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Argh, jeg har det på samme måte med en som smilte til meg for over et år siden . Har prøvd å ta kontakt, men mannfolk forstår jo ikke hint... Kan bekrefte at vi ikke forstår hint. Så det er nok best dere drar oss med inn på et trangt lite kott og bruker fantasien deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå