Lissemor Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Min venninne avslørte helt utenkelig at jeg blir drukket ut nå på lørdag.Trodde ikke mine egne ører Ble litt skuffa innerst inne,for den store overraskelsen er jo spolert,men samtidig kan jeg jo være godt forberedt
liv Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 hmm, hva skal du forberede deg på da mener du ? Bli mer nærvøs?
Lissemor Skrevet 8. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2004 Ehhh...vet ikke egentlig....kan jo lure med meg penger iallfall:)Og få mote meg opp hele morgendagen:) I tillegg har de jo SELVSAGT valgt denne helga;det er "torgdager" her,med MASSE folk i sentrum....
Gjest Meg Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Kan jo hende hun "avslørte" seg med vilje for å forvirre deg litt??!!
Sita Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 Slenger meg med på det MEG skrev, kan nok være at hun vil forvirre deg da
Piarina Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Jeg ville helst vite når mitt blir jeg...så jeg vet det. Syns det er like greit.
Gjest Meg Skrevet 9. juli 2004 #8 Skrevet 9. juli 2004 Venninnen min tror også at hun vet når det er Dette skjer forhåpentligvis bare en gang i livet ditt, en får tåle å være litt lurt og frustrert da
Gjest Madley Skrevet 9. juli 2004 #10 Skrevet 9. juli 2004 Jeg vet at mitt er imorgen. Jeg har selv bestemt når det skal være. Og det visste både vennene mine og forloveren min at sånn må det være. Jeg hater overraskelser og jeg hater å ikke ha en viss kontroll over situasjonen. Men så er jeg i overmåte sær også da
minniepus Skrevet 9. juli 2004 #11 Skrevet 9. juli 2004 Jeg ante når mitt kom, siden det var eneste helga jeg etter at ene venninna mi kom hjem for sommeren og før jeg reiste på ferie. Men de tok meg på senga likevel, bokstavelig talt. Jeg sov søtt, og sa noe lite pent da telefonen ringte og jeg skjønte hva som var på gang. Kjekt var det.
Foxy Mary Skrevet 10. juli 2004 #15 Skrevet 10. juli 2004 Vet ikke hva som er verst jeg vite at det skjer noe og sitte og vente mens du håper du ikke blir alt for tabba ut. eller den overraskelsen når en hel gjeng med jenter drar deg ut av hjemmet ditt.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå