AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg slo opp med eksen for litt over en mnd siden, etter å egentlig ha vært usikker på forholdet hele det året vi var sammen. Grunnen til at jeg slo opp var blant annet at vi hadde dårlig kommunikasjon og kranglet mye (destruktive krangler), i tillegg til at vi er veldig ulike og har forskjellige måter å uttrykke oss på, noe som førte til mange misforståelser og komplikasjoner. I tillegg følte jeg at han tok meg litt for gitt, noe som gikk hardt utover selvtilliten. Etter at det ble slutt har han vært veldig tydelig på at han vil ha meg tilbake og har gjort mye søtt for å "bevise at han elsker meg". Jeg føler meg kald når jeg ikke sier jeg elsker han tilbake, for det gjør jeg jo, men samtidig er jeg veldig bestemt på at jeg ikke vil tilbake til det forholdet vi hadde, ettersom det ikke var bra for meg. Jeg er heller langt fra sikker på at han virkelig elsker meg, eller om han bare savner å ha noen. Jeg har derfor tatt minimalt med kontakt, men har fortalt ham at jeg fortsatt har følelser for ham og er utrolig glad i ham. Nå har han ikke tatt kontakt på en stund og jeg kjenner at jeg savner han mer og mer, til tider føles det nesten uutholdelig. Det gjør det ikke bedre at jeg sitter igjen nesten uten venner, ettersom de jeg hadde har blitt hos ham (siden de har kjent ham lengst), og bor på et lite sted med begrensede muligheter til å treffe nye folk. Jeg føler meg derfor veldig ofte ensom i helgene, og det er nesten slik at jeg gleder meg til helgen er over så jeg kan komme tilbake på jobb å treffe folk igjen, så jeg får noe annet å tenke på. I tillegg kjenner jeg på en sterk trang til å vise ham hvor glad jeg er i han og at jeg alltid vil være der for ham, uten at jeg vil "holde ham på gress" og gi han falske forhåpninger om at vi skal bli sammen igjen, når jeg egentlig ikke har planer om å ta ham tilbake (selv om tanken ofte melder seg). Er det noen som har følt noe lignende og som kan fortelle meg at det vil bli bedre? Hvordan skal man forholde seg til en eks som man fortsatt har sterke følelser for og ønsker alt godt? Anonymous poster hash: fd262...6ef
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Er i samme situasjon, nesten... Slo opp med kjæresten fordi han ikke var bra for meg med konstant nedbrytning og tilslutt vold/overgrep. Savner han, tenker på de gode tingene, men vet jeg ikke kan ta han tilbake, om jeg ville, så kunne jeg likevel ikke etter det han gjorde. Det er grusomt. Kommunikasjonen er helt elendig. Nesten så jeg ombestemte meg den ene kvelden,og ringte han,men da lot han være å svare. Dagen før hadde han ringt meg sytten ganger uten å få svar. Han er horete og løs, og har vært utro flere ganger. Så han har vel allerede funnet seg noe midlertidig å leke seg med, mens han prøver å få kontakt med meg og overtale meg, men jeg takler det ikke. Er red å være alene i samme rom som han, uten andre der, etter det han gjorde. Alt er ødelagt. Aner ikke om det vil bli bedre,men tror at når det har gått en tid vil det det. Hjelper kanskje å minne seg selv på årsaken at man gjorde det slutt. Destruktive forhold går bare en vei, og er skadelige.Anonymous poster hash: 1a4ae...3b8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Er i samme situasjon, nesten... Slo opp med kjæresten fordi han ikke var bra for meg med konstant nedbrytning og tilslutt vold/overgrep. Savner han, tenker på de gode tingene, men vet jeg ikke kan ta han tilbake, om jeg ville, så kunne jeg likevel ikke etter det han gjorde. Det er grusomt. Kommunikasjonen er helt elendig. Nesten så jeg ombestemte meg den ene kvelden,og ringte han,men da lot han være å svare. Dagen før hadde han ringt meg sytten ganger uten å få svar. Han er horete og løs, og har vært utro flere ganger. Så han har vel allerede funnet seg noe midlertidig å leke seg med, mens han prøver å få kontakt med meg og overtale meg, men jeg takler det ikke. Er red å være alene i samme rom som han, uten andre der, etter det han gjorde. Alt er ødelagt. Aner ikke om det vil bli bedre,men tror at når det har gått en tid vil det det. Hjelper kanskje å minne seg selv på årsaken at man gjorde det slutt. Destruktive forhold går bare en vei, og er skadelige.Anonymous poster hash: 1a4ae...3b8 Kjære deg, dette er jo en helt annen sak, du må ikke en gang tenke på å bli sammen igjen med en mann som er voldelig Hadde jeg vært i samme situasjon som deg tror jeg faktisk jeg hadde hatt mye lettere for å komme over ham (lett å si fra utsiden, I know). Du vet jo at du fortjener så mye bedre! I mitt tilfelle var vi venner før vi ble sammen, så jeg savner også denne delen av forholdet vårt. I tillegg var han heller ikke voldelig eller stygg mot meg på noen måte, vi fikk det bare ikke til å fungere som kjærester. Det er vondt når man er så utrolig glad i en person men ikke kan være nær vedkommende Anonymous poster hash: fd262...6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå