AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 ..og nå er den ene fylt av blod og nesten svart. Sjuuukt irriterende da den nesten var på vei bort. Er det gunstig at hudpleiere klemmer på kviser eller ei? LEser jo overalt at man ikke skal klemme, hvorfor kan da hudpleiere gjøre det?:S Anonymous poster hash: 098cf...bcb
Gjest Zeitgeist Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 HVA I ALL VERDEN!?! Nei, gå tilbake til salongen der du var og klag. Slik skal det overhodet ikke være. Ved å klemme på kviser kan man risikere at det blir infeksjoner, da det strengt tatt oppstår et sår der kvisen var. Brukte hudpleieren latex-/gummihansker? Steriliserte vedkommende området før og etter klemmingen? Det eneste hudpleieren min har klemt ut, har vært hudormer og comedoner (hvite prikker). Sistnevnte desinfiserer hun, stikker et lite hull, og klemmer de så ut. Etterpå går hun over områdene med desinfeksjonsvæske. Så vidt det er meg bekjent, prøver man å unngå klemming av kviser så langt det lar seg gjøre, da det er større sjanse for infeksjon og dårlig sårtilheling.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 HVA I ALL VERDEN!?! Nei, gå tilbake til salongen der du var og klag. Slik skal det overhodet ikke være. Ved å klemme på kviser kan man risikere at det blir infeksjoner, da det strengt tatt oppstår et sår der kvisen var. Brukte hudpleieren latex-/gummihansker? Steriliserte vedkommende området før og etter klemmingen? Det eneste hudpleieren min har klemt ut, har vært hudormer og comedoner (hvite prikker). Sistnevnte desinfiserer hun, stikker et lite hull, og klemmer de så ut. Etterpå går hun over områdene med desinfeksjonsvæske. Så vidt det er meg bekjent, prøver man å unngå klemming av kviser så langt det lar seg gjøre, da det er større sjanse for infeksjon og dårlig sårtilheling. blir skikkelig deppa av det, de var jo nesten borte og nå er flere blitt styggere. Og hva får ho gjort nå uansett Ho brukte pads, og ansiktsvann etterpå. Ikke hansker. Hvorfor klemme på kviser i det hele tatt? Anonymous poster hash: 098cf...bcb
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 blir skikkelig deppa av det, de var jo nesten borte og nå er flere blitt styggere. Og hva får ho gjort nå uansett Ho brukte pads, og ansiktsvann etterpå. Ikke hansker. Hvorfor klemme på kviser i det hele tatt? Anonymous poster hash: 098cf...bcb Gå aldri dit igjen for behandling. De er ikke kompetente. Hun er vel hobby-hudpleier. Gå og krev pengene til bake. Vis hvordan du ser ut og vær skikkelig sint. Lykke til. Anonymous poster hash: 7e8d7...f88
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Takk for svar:)) Ho har stengt i dag, selvsagt. Ringte ho nettopp. Ho tar også fruktsyrebhandling på meg også, er det egentlig verdt pengene? Noen som vet? Vanligvis ligger den på i 10 min, og jeg tåler den sterkeste som er 20%. Usikker på om jeg skal fortsette med dette, gjort det 5 ganger nå..Merker ingen forandring i huden.. Men nå bytta jeg tema visst:S Anonymous poster hash: 098cf...bcb
Gjest Zeitgeist Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 blir skikkelig deppa av det, de var jo nesten borte og nå er flere blitt styggere. Og hva får ho gjort nå uansett Ho brukte pads, og ansiktsvann etterpå. Ikke hansker. Hvorfor klemme på kviser i det hele tatt? Anonymous poster hash: 098cf...bcb Uff! I ditt sted ville jeg ha klaget, og bedt om pengene tilbake. Og så ville jeg ha funnet meg en ny hudpleier, for denne personen har tydeligvis ikke fulgt spesielt godt med i timene. På enhver side står det klart og tydelig at hvis kviser skal tømmes (klemmes), så skal dette foregå i et sterilt miljø. Bomullspads og ansiktsvann er IKKE å regne som sterilt miljø. I tillegg skal terapauten ha på seg hansker for å såvel holde området (noenlunde) sterilt som å unngå smitte. Det samler seg ganske mye lort og skitt under neglene i løpet av en dag, og dette øker infeksjonsfaren. I tillegg kan hudpleieren ha små rifter rundt neglene/på fingertuppene, som igjen er en potensiell smittevei når vedkommende tømmer kviser.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Takk for svar:)) Ho har stengt i dag, selvsagt. Ringte ho nettopp. Ho tar også fruktsyrebhandling på meg også, er det egentlig verdt pengene? Noen som vet? Vanligvis ligger den på i 10 min, og jeg tåler den sterkeste som er 20%. Usikker på om jeg skal fortsette med dette, gjort det 5 ganger nå..Merker ingen forandring i huden.. Men nå bytta jeg tema visst:S Anonymous poster hash: 098cf...bcb Jeg bruker 35% fra ebay som koster en hundrelapp for en stor flaske. Funker helt glimrende det! Anonymous poster hash: d04c0...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå