Gå til innhold

Venninne som fort blir sur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som fort blir sur. Føler jeg av og til må trø varsomt for å ikke gjøre henne irritert.. Har ikke tatt dette opp med hun, men nå den siste uken har jeg følt trangen. Hun svarer gjerne kort og viser tydelig at hun er sur. Jeg har spurt om å finne på noe i helgen, så svarer hun bare: får se.. skal kanskje ut.

Anonymous poster hash: 4c7c1...c07
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo spørre henne hvordan hun har det for tiden? Kanskje det har skjedd noe?

Skrevet

Hadde bare svart henne med samme mynt tilbake heretter. Det er det eneste som funker på sånne folk.

Gjest Jon blund
Skrevet

Har ei venninne som fort blir sur. Føler jeg av og til må trø varsomt for å ikke gjøre henne irritert.. Har ikke tatt dette opp med hun, men nå den siste uken har jeg følt trangen. Hun svarer gjerne kort og viser tydelig at hun er sur. Jeg har spurt om å finne på noe i helgen, så svarer hun bare: får se.. skal kanskje ut.

Har det skjedd noe da?. Hvorfor er hun sur tror du?

Skrevet

Kanskje hun har grunn til det? Jeg selv kan bli irritert på folk som er ubetenksomme, dumme og frekke. Som regel viser jeg det ikke, men noen ganger får man bare nok.

Anonymous poster hash: 2e4cb...1ce
Skrevet

Kanskje hun har grunn til det? Jeg selv kan bli irritert på folk som er ubetenksomme, dumme og frekke. Som regel viser jeg det ikke, men noen ganger får man bare nok.

Anonymous poster hash: 2e4cb...1ce

Vi har hatt en god tone hele tiden og snakker sammen hver dag. Men hun har nettopp begynt å studere, kanskje det er derfor det er en omvendig/Forandring for henne..

Skrevet

Det er på en måten hun kontrollerer og setter premissene for vennskapet. Begyn å overse henne når hun er sur, det er bedre enn å ta opp sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...