AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Vi har to gutter på 2 og 4 år, og jeg har termin om få uker med nr 3. Hverdagene glir veldig lett med to, men hvordan blir det med tre?? Dere som har tre (eller flere) barn, kan dere ikke fortelle hvordan dagene går? Hvordan har barna det, føler dere at alle får god oppfølging og blir sett og hørt? Vi gleder oss til det nyeste tilskuddet ankommer og har prøvd å legge til rette for en hverdag uten tidsklemme, men godt å høre tips og erfaringer fra andre Anonymous poster hash: 7b856...199
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Vi har tre små på 4 år , 17 mnd og baby 4 mnd! De første ukene var litt kaotiske men ikke verre enn at det gikk helt greit! Jeg gruer med veldig og spesielt om natten for mellomste sover litt dårlig og skriker til i løpet av natten( natteskrekk) så ifare for at vi ikke skal vekke hverandre i løpet av natten så har vi fordelt oss på forskjellige rom slik at vi i det minste får nattesøvn. Jeg og mannen min er veldig flinke til å samles på gulvet med barna på ettermiddag så leker vi alle sammen sammen.Føler absolutt at vi ser og hører alle. Men de største må jo selvfølgelig vente innimellom med det er naturlig. Jeg er hjemme med de to minste så noen ganger kan det være litt slitsomt hvis en av barna har en litt dårlig dag! Men jeg har lagt lista veldig lavt og det eneste vi prøver på er å kose oss og slappe av! Denne tiden går så altfor fort. Jeg syntes det igrunn har vært mer slitsomt enn jeg hadde trodd, men det har likevel gått mye bedre enn jeg hadde håpet!! Også i helgene og noen ettermiddager så deler vi oss opp og jeg kan ta med et eller to barn ut men far og sistemann er hjemme? Vi prøver hele veien å unngå stress situasjoner. Jeg tenker dere skal se på dette som et koseår, hvor man ikke skal oppnå eller utrette så utrolig mye! Også er jo minste din 2 år og det blir lettere enn min som var 13 mnd når minste kom😜 Dette kommer til å bli sååååå fint, jeg sitter bare å ser på de nydelige barna mine og tenker hvor vanvittig heldige vi er!!!-selvom det til tider er litt kaos😜Anonymous poster hash: 9bd91...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Vi har tre små på 4 år , 17 mnd og baby 4 mnd! De første ukene var litt kaotiske men ikke verre enn at det gikk helt greit! Jeg gruer med veldig og spesielt om natten for mellomste sover litt dårlig og skriker til i løpet av natten( natteskrekk) så ifare for at vi ikke skal vekke hverandre i løpet av natten så har vi fordelt oss på forskjellige rom slik at vi i det minste får nattesøvn. Jeg og mannen min er veldig flinke til å samles på gulvet med barna på ettermiddag så leker vi alle sammen sammen.Føler absolutt at vi ser og hører alle. Men de største må jo selvfølgelig vente innimellom med det er naturlig. Jeg er hjemme med de to minste så noen ganger kan det være litt slitsomt hvis en av barna har en litt dårlig dag! Men jeg har lagt lista veldig lavt og det eneste vi prøver på er å kose oss og slappe av! Denne tiden går så altfor fort. Jeg syntes det igrunn har vært mer slitsomt enn jeg hadde trodd, men det har likevel gått mye bedre enn jeg hadde håpet!! Også i helgene og noen ettermiddager så deler vi oss opp og jeg kan ta med et eller to barn ut men far og sistemann er hjemme? Vi prøver hele veien å unngå stress situasjoner. Jeg tenker dere skal se på dette som et koseår, hvor man ikke skal oppnå eller utrette så utrolig mye! Også er jo minste din 2 år og det blir lettere enn min som var 13 mnd når minste kom Dette kommer til å bli sååååå fint, jeg sitter bare å ser på de nydelige barna mine og tenker hvor vanvittig heldige vi er!!!-selvom det til tider er litt kaosAnonymous poster hash: 9bd91...5d9 Takk for innblikk i hverdagene deres, ja vi gleder oss :D 13 måneder i mellom hadde blitt altfor tett mellom nr 2 og 3 her altså, var 24 mnd mellom nr 1 og 2 og det var tett nok for oss :D Jeg tenker også på det at lista må legges lavt og vi skal se på dette som et koseår, hvor de to eldste får korte dager i bhg og vi har unnet oss vaskehjelp hver uke Anonymous poster hash: 7b856...199
Gjest 3.gangsgravid Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 hopper inn og lurer på det samme =) Er gravid med nr 3 men har ikke termin før april neste år. Gutta mine blir 4,5 år og 3 år når nr 3 kommer.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Har 3 barn 2 gutter p 8 og 5 år å en jente på 3 år, til tider travelt, men synes overgangen fra 1 til 2 er mere merkbar eller det er fra 2 til 3 barnAnonymous poster hash: 2137e...5b0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Har tre barn på 4,5 og 9. Til tider tøft, men planlegging er nøkkelordet. Vær på forhånd med det meste så ordner alt seg. Viktig med alenetid med ett og ett barn.Anonymous poster hash: bfd10...ec1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Det blir sikkert mer hektisk enn du hadde trodd, og mer fantastisk enn du kunne forestilt deg Anonymous poster hash: f1dba...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå