AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg måtte bare snakke fra leveren nå som bi er voksne og etableringsklare. Sa jeg var redd for at det skulle skjære seg med oss, siden det skar seg med eksen hans. Vil jo ikke bli alenemor. Sa at jeg håpet at han ville kjempe for en samlet familie. Tok opp hba jeg mente han muligens gjorde feil i forrige forhold:/ også sa jeg at jeg var redd han kunne finne på å forskjellsbehandle barna han vil ha med meg med det fra før. Sa jeg var redd han plutselig finner på å overføre store verdier til den han har eller skille seg og søke tiøbake til sitt første barn og fryse oss ut. ( Har sett tilfeller av dette) At mannen er nærere knyttet sitt første barn. Han sa jeg var helt på trynet og orket ikke snakke mer med meg og geller ikke gifte seg. Det er noe jeg har tenkt på og tankene blir jo ikke borte uten å snakke sammen. Var det så rart å ta det opp?Anonymous poster hash: b169c...be2 2
Chloe- Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 At du i det hele tatt bringer opp at han potensielt kan overføre store summer til sitt første barn syns jeg absolutt var å krisemaksimere! Han må jo tro du har null tillit til han. 17
Aviendha Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Det virker ikke som du har tillit til han i hele tatt. 9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 At du tar opp noe av dette er naturlig. Men du burde heller vinkle det "kan du si mer om hva som egentlig ledet til brudd mellom deg og eksen?" enn "her er min teori". Du kjenner jo ikke deres forhold. Hvis han uansett ikke vil gifte seg og du vil det er jo den saken ganske klar. Anonymous poster hash: 335f8...a91 7
minister-mio Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Du tok opp ting han gjorde feil i sitt forrige forhold?! Og å snakke om penger han muligens vil overføre til ett av sine barn og ikke sitt hypotetiske barn han kanskje får med deg? 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Etter samtalen ville han ikke gifte seg:/ dum måte å ordlegge seg på, men fikk det ikke ut på en mer innpakket måte. Habs evig dårlig samvittighet overfor barnet og en kravstor mor, gjør han jo kapabel til å iverføre mye til det barnet. Skal hun begynne å kjempe på vegne av barnet, så blir det jo en kamp mellom to mødre hvor han dras i to retninger. Mulig jeg krisemaksimerer, men det er jo et mulig utfall. Vil bare vite hva han tenker og om gan forstår hvordan min side av saken oppleves. Er ikke slem, vil at det skal funke, men vil heller ikke være naiv og dum.Anonymous poster hash: b169c...be2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Han vil ha barn nå. Jeg nøler og avventer oga. at jeg vil vi skal snakke om ting. Litt sent å ta samtalen når barna er født da.. TSAnonymous poster hash: b169c...be2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Han vil ha barn nå. Jeg nøler og avventer oga. at jeg vil vi skal snakke om ting. Litt sent å ta samtalen når barna er født da.. TSAnonymous poster hash: b169c...be2 Barn UTEN å være gift? Det må du ikke finne på! Tenk om han stikker av? Anonymous poster hash: 9a95a...e8a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Det er nettopp en ting jeg mener de gjorde feil, nemlig barn før ekteskap. Det er en betingelse. TSAnonymous poster hash: b169c...be2 1
Gjest Whitestripes Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Jeg hadde også blitt forbanna om en ny partner skulle fortelle meg hva jeg gjorde feil i forrige forhold. Hvor arrogant er ikke det? Ingen vet hvordan to mennesker har det sammen, uansett hva en får fortalt. Og en sak har alltid to sider. Jeg hadde også blitt utrolig skuffet om en partner hadde vist meg så lite tillit som du viste mannen din her. Jeg skjønner godt reaksjonen hans, og hadde nok også mistet lysten på både ekteskap og barn. 11
Gjest Lille-pus Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Jeg hadde også blitt forbanna om en ny partner skulle fortelle meg hva jeg gjorde feil i forrige forhold. Hvor arrogant er ikke det? Ingen vet hvordan to mennesker har det sammen, uansett hva en får fortalt. Og en sak har alltid to sider. Jeg hadde også blitt utrolig skuffet om en partner hadde vist meg så lite tillit som du viste mannen din her. Jeg skjønner godt reaksjonen hans, og hadde nok også mistet lysten på både ekteskap og barn. Signerer, - tenkte nøyaktig de samme tankene mens jeg leste.
Crobern Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Men...hæ...what......??? Du krisemaksimerer. Jeg forstår godt at han reagerte. Det at han fikk barn før ekteskapet forrige gang har vel ikke noe å si. Det er dere to nå. Glem eksen, glem hva de gjorde. Tenk på dere to.
kari2 Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Det er alltid de nye barna som blir favorisert, så det kan du ta helt med ro..
GammelKaktus Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Det er alltid de nye barna som blir favorisert, så det kan du ta helt med ro.. Det er det jeg og som regel ser. Det er som regel de som bor med forelderen som blir sett ikke de som hovedsakelig bor hos den andre.
spewdonym Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Håper for hans del at det giftermålet aldri blir noe av. Du høres ut som et rimelig råttent menneske.
Lexandra Skrevet 13. september 2014 #16 Skrevet 13. september 2014 Forstår deg godt.. Og kjenner jeg blir skuffet over mannen din.. Han har en fortid som for evig skal dras med i fremtiden, han har ekstra bagasje som alltid vil gjøre ting mer komplisert for hans nye partner.. Dette skaper rasjonelle og irrasjonelle følelser hos den nye partneren.. Og bli sur for at ny partner åpner seg og forteller disse følelsene viser at fyren hverken er klar for eller fortjener en ny sjanse.. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #17 Skrevet 13. september 2014 Er ikke ute etter å få han til å favorisere, men være rettferdig. Mulig fremgangsmåten var feil, men de fleste i mitt tilfelle velger særeie pga. barn partnern har. I værste fall tilfaller verdier hans eks. og når jeg har en godt betalt jobb og skaper et hjem, vil jeg jo ikke at dette som han da har krav på om jeg går bort,kal gis til hans barn slik at barnet og eksen bor der. Det har konsekvenser, det at han har bagasje, og det virker ikke som om han forstår realiteten. Har han tenkt gjennom de økonomiske forpliktelsene det innebærer å få flere barn? Han betaler barnebidrag, ny pc, ny telefon, nye klær og han synes det blir mye. Blir kkke noe billigere å få fler. Jeg vil at han er forberedt, for han virker til å kun se gleden av barn. TSAnonymous poster hash: b169c...be2 1
Gjest Blomsterert Skrevet 13. september 2014 #18 Skrevet 13. september 2014 Jeg måtte bare snakke fra leveren nå som bi er voksne og etableringsklare. Sa jeg var redd for at det skulle skjære seg med oss, siden det skar seg med eksen hans. Vil jo ikke bli alenemor. Sa at jeg håpet at han ville kjempe for en samlet familie. Tok opp hba jeg mente han muligens gjorde feil i forrige forhold:/ også sa jeg at jeg var redd han kunne finne på å forskjellsbehandle barna han vil ha med meg med det fra før. Sa jeg var redd han plutselig finner på å overføre store verdier til den han har eller skille seg og søke tiøbake til sitt første barn og fryse oss ut. ( Har sett tilfeller av dette) At mannen er nærere knyttet sitt første barn. Han sa jeg var helt på trynet og orket ikke snakke mer med meg og geller ikke gifte seg. Det er noe jeg har tenkt på og tankene blir jo ikke borte uten å snakke sammen. Var det så rart å ta det opp?Anonymous poster hash: b169c...be2 Du bør kanskje bli litt bedre kjent med denne mannen,for det virker som om du ikke vet om hans kvaliteter og syn på viktige ting. Det er ikke det aller minste rart at han ble sint(skuffet?),for du ga uttrykk for at du ikke hadde tillit til ham i det hele tatt. Og hvem er du som kommer med teorier om hva han gjorde feil i forrige forhold? Det må du heller snakke med ham om,og få HANS syn.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #19 Skrevet 13. september 2014 Er ikke ute etter å få han til å favorisere, men være rettferdig. Mulig fremgangsmåten var feil, men de fleste i mitt tilfelle velger særeie pga. barn partnern har. I værste fall tilfaller verdier hans eks. og når jeg har en godt betalt jobb og skaper et hjem, vil jeg jo ikke at dette som han da har krav på om jeg går bort,kal gis til hans barn slik at barnet og eksen bor der. Det har konsekvenser, det at han har bagasje, og det virker ikke som om han forstår realiteten. Har han tenkt gjennom de økonomiske forpliktelsene det innebærer å få flere barn? Han betaler barnebidrag, ny pc, ny telefon, nye klær og han synes det blir mye. Blir kkke noe billigere å få fler. Jeg vil at han er forberedt, for han virker til å kun se gleden av barn. TSAnonymous poster hash: b169c...be2 Hans X er ikke hans arving. Verdier tilfaller barna hans. Anonymous poster hash: 545f9...d42
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #20 Skrevet 13. september 2014 Jeg skjønner deg godt her. Husk på særeie, Ts! Anonymous poster hash: 7b6bc...088 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå