AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg har en 13 år gammel mobil, så jeg har med andre ord falt HELT av lasset hva angår mobiltelefoner. Jeg kan lite om spesifikasjoner osv. Har knapt tatt i en smartphone så føler meg helt "kjærring." Jeg pleier jo å ha en viss anelse om hva jeg vil ha siden jeg er opptatt av data, men nå vet jeg ikke helt hva som finnes på markedet en gang. Eneste jeg vet jeg ikke vil ha er Apple-produkter. Halp...! Anonymous poster hash: 8b9f5...4c4
Gjest Tekola Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hva vil du ha av en mobil? Prisklasse? Godt kamera? Tåler mye? God batteritid? Ca størrelse?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Hva vil du ha av en mobil? Prisklasse? Godt kamera? Tåler mye? God batteritid? Ca størrelse? Det som er så vanskelig for jeg vet nesten ikke hva de kan gjøre lengre:P Den jeg har har knapt kamera Er åpen på prisklasse siden det er så lenge siden sist jeg har kjøpt meg mobil, men ikke mye mer enn 4000, må jo ikke ha en toppmodell. Er fint om den har greit kamera, for det jeg har har tatt kvelden, men det er mest for "kosebilder," og ikke avansert bildetagnin. Fint med god bateritid siden jeg er så vant med det. Men hva regnes som å tåle mye? Kjørte over den jeg har med bilen på grus, men føler det blir en litt urettferdig sammenligning... Størrelse er jeg usikker på. Kompisen min har en HTC desire og den synes jeg er ganske passe, kan godt være hakket større og. Men vil ikke ha den veldig stor for jeg hater å gå med veske og lommer på dameklær er.... mangelvare:P Det jeg er mest redd for er at den skal være treg, jeg er ikke et tolmodighetsmenneske. Er egentlig ikke så glad i touch heller, så har kviet meg litt for smartphone sånn sett. Føler jeg er skikkelig storforlangende her Anonymous poster hash: 8b9f5...4c4
Jonencloud Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Det som er så vanskelig for jeg vet nesten ikke hva de kan gjøre lengre:P Den jeg har har knapt kamera Er åpen på prisklasse siden det er så lenge siden sist jeg har kjøpt meg mobil, men ikke mye mer enn 4000, må jo ikke ha en toppmodell. Er fint om den har greit kamera, for det jeg har har tatt kvelden, men det er mest for "kosebilder," og ikke avansert bildetagnin. Fint med god bateritid siden jeg er så vant med det. Men hva regnes som å tåle mye? Kjørte over den jeg har med bilen på grus, men føler det blir en litt urettferdig sammenligning... Størrelse er jeg usikker på. Kompisen min har en HTC desire og den synes jeg er ganske passe, kan godt være hakket større og. Men vil ikke ha den veldig stor for jeg hater å gå med veske og lommer på dameklær er.... mangelvare:P Det jeg er mest redd for er at den skal være treg, jeg er ikke et tolmodighetsmenneske. Er egentlig ikke så glad i touch heller, så har kviet meg litt for smartphone sånn sett. Føler jeg er skikkelig storforlangende her Anonymous poster hash: 8b9f5...4c4 er 5 tommer for mye?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 er 5 tommer for mye? Nei, det synes jeg er greit. Men så en modell her om dagen bet meg ikke merke i hva det var, men den lignet jo mer et nettbrett enn en mobil:P Anonymous poster hash: 8b9f5...4c4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Nei, det synes jeg er greit. Men så en modell her om dagen bet meg ikke merke i hva det var, men den lignet jo mer et nettbrett enn en mobil:P Anonymous poster hash: 8b9f5...4c4 Samsung s5, LG G3, Sony z3.. Anonymous poster hash: d5670...e5f 1
Jonencloud Skrevet 20. september 2014 #7 Skrevet 20. september 2014 Nexus 5 er en veldig deal for prisen nå for tiden. oppleves som lynrask også, en ganske "ren" smartmobil som ikke pakker inn unødvendige funksjoner eller gimmicker 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå