AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 hei! min forlovede og samboer har nettopp forlatt meg, dette kom som et stort sjokk, og jeg tror hun holder på me en ny en. derfor jeg sliter er fordi jeg har ingen og snakke med, mine venner jobber eller er opptatt, så jeg sitter egentlig bare å stirrer ut i luften. sliter med å holde igjen å ta kontakt med hun, men jeg vet at jeg ikke burde gjøre det mtp at det virket ikke som om dette plaget hun da jeg har møtt henne i ettertid. føler meg så mutters aleine, ingen å prate med, ingen og besøke. helt aleine. ser at hun er pålogget på facebook, men hun har ikke slettet noen av bildene av meg og hun. vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg har sjeldent lagt meg ned for å gråte men etter bruddet så har følelsene brutt ut og jeg gråt noe voldsomt. kjenner jeg får tårer i øynene bare jeg snakker om det. værste var at det var hun som fridde og ville flytte ilag, og med engang vi gjorde det så ble hun usikker. hva skal jeg gjøre når jeg er så ensom? Anonymous poster hash: 5c720...bbe
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Wow, jeg visste ikke at menn kunne få kjærlighetssorg.. min erfaring er at menn bare går og finner seg en ny en når det er slutt. Derfor er det litt "godt" på en måte å se at du reagerer sånn. Selv om jeg virkelig forstår at det er vondt! Hvor lenge var dere sammen? Og hvordan var forholdet rett før det ble slutt? Jeg ble selv dumpet av mitt livs store kjærlighet da jeg trodde alt var perfekt. Det var virkelig ut av det blå. Han hadde møtt en annen og var utro med henne. Har du mulighet for å reise bort litt? Min break up-by er London. Jeg drar til London hver gang jeg blir dumpa (det vil si jeg er i London jævlig ofte haha). Bare det å sitte på pub og se på folk, eller gå i en park, museum eller noe sånt hjelper veldig for å få tankene litt vekk. Blir det for ille så er det ingen skam å oppsøke profesjonell hjelp. Jeg går til psykolog hver gang jeg blir dumpet + antidepressiva. Folk reagerer forskjellig. Lykke til, håper du får det bedre snart Anonymous poster hash: 3fc2b...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 forholdet var helt vanlig, altså jeg så ikke noe som var feil, kvelden før så sa hun at hun elsket meg kjempe mye, 3 dager før sendte hun meg en kjempe lang kjærlighets erklæring der hun sa hun var min for alltid. har dessverre ikke økonomi til å reise da jeg mistet jobben og sa ja til en dårligere betalt stilling for at hun ville jeg skulle fortsatt bo ilag med henne, dette var nå i sommer. når jeg er i et forhold så blir jeg så følelsesmessig involvert i denne personen, at selv om jeg opprettet bruker på dating sider så er eneste grunnen at jeg vil ha noen å prate med så jeg kan tenke på andre ting! har funnet en pakke med gamle sterke sovetabletter som jeg har sluttet med for lengst, må si de frister noe voldsomt! har bare lyst å legge meg ned å dø egentlig, har hatt et selvmordsforsøk før så jeg vet at det er en utvei, men klarer ikke det heller. SÅ knust er jeg, ikke det at jeg vurderer selvmord så klart. men bare tanken på å slippe å ha det vondt frister. Anonymous poster hash: 5c720...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Får så vondt inni meg når du skriver dette, for det er akkurat sånn jeg har hatt det etter exen. Ville bare dø og holdt på å hoppe fra et tak i Barcelona.. av og til angrer jeg og tenker at jeg skulle bare hoppet. Da hadde jeg sluppet å ha kjærlighetssorg resten av livet. Uansett, så er det sånn at life goes on. Sola vil gå opp og ned, dagsrevyen vil bli sendt med nye nyheter, og verden vil rett og slett gå sin gang. Har du absolutt ingen du kan snakke med? Noen du kan ringe i det minste? Familie? Du må også tenke at en person som ville deg godt ville ikke behandlet deg så ille. Å bare slå opp uten noen spesiell forklaring er helt forferdelig. Og da er hun HVERTFALL ikke den rette for deg. Siden du ikke har mulighet til å reise bort så skal du nå gjøre ting for å være snill mot deg selv. Trener du? Eller liker du å sykle, løpe? Lag deg en spilleliste med masse musikk du liker og gå/løp deg en tur. Se på feel good-filmer (The Break Up, The 40 year old virgin, Forgetting Sarah Marshall, The 5 year engagement) hvis du liker det, lag deg god mat. Kommer bare med forslag som hjalp meg i begynnelsen, ikke sikkert du syns de var bra men da har du noen tips. Og du, ikke ring exen. IKKE ring. Slett henne fra facebook og alt. Anonymous poster hash: 3fc2b...6fc
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Får så vondt inni meg når du skriver dette, for det er akkurat sånn jeg har hatt det etter exen. Ville bare dø og holdt på å hoppe fra et tak i Barcelona.. av og til angrer jeg og tenker at jeg skulle bare hoppet. Da hadde jeg sluppet å ha kjærlighetssorg resten av livet. Uansett, så er det sånn at life goes on. Sola vil gå opp og ned, dagsrevyen vil bli sendt med nye nyheter, og verden vil rett og slett gå sin gang. Har du absolutt ingen du kan snakke med? Noen du kan ringe i det minste? Familie? Du må også tenke at en person som ville deg godt ville ikke behandlet deg så ille. Å bare slå opp uten noen spesiell forklaring er helt forferdelig. Og da er hun HVERTFALL ikke den rette for deg. Siden du ikke har mulighet til å reise bort så skal du nå gjøre ting for å være snill mot deg selv. Trener du? Eller liker du å sykle, løpe? Lag deg en spilleliste med masse musikk du liker og gå/løp deg en tur. Se på feel good-filmer (The Break Up, The 40 year old virgin, Forgetting Sarah Marshall, The 5 year engagement) hvis du liker det, lag deg god mat. Kommer bare med forslag som hjalp meg i begynnelsen, ikke sikkert du syns de var bra men da har du noen tips. Og du, ikke ring exen. IKKE ring. Slett henne fra facebook og alt. Anonymous poster hash: 3fc2b...6fc tusen takk for svar! vet at det blir bedre etterhvert, måtte flytte hjem til mor siden husleien ble for høy, er på utkikk etter ny jobb i hjemstedet. kjenner det er så godt og bare snakke med noen, bare fortelle hvordan jeg har det, få råd. skulle bare ønske at det var så enkelt og bare møte noen ukjente eller kjente og bare få luftet alt jeg har på hjertet. må dessverre ha noe kontakt med henne ang leiligheten som er under avvikling. men vet jeg ikke kan sende sms eller ringe henne. har møtt henne et par ganger. er bare så forjævlig hvor iskald hun er. tusen takk for gode råd. vurderer og sette meg ned å sette på Dag eller noe. gruer meg til og legge meg da jeg ofter kan ligge i sengen og tenke å ikke klarer å sovne. familien sitter jo her men de er den typen som sier "ikke bry deg" "flere har kommet og advart oss mot å passe sønnen din for hun der" etc etc. siste kvelden hun vi hadde ilag så skulle hun absolutt ha sex. selv om hu gråt noe voldsomt. ville ha det intimt siste kvelden. skulle ha skrevet mye mer utfyldende men er bare redd for å bli gjenkjent. Anonymous poster hash: 5c720...bbe
Gjest Jon blund Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Wow, jeg visste ikke at menn kunne få kjærlighetssorg.. min erfaring er at menn bare går og finner seg en ny en når det er slutt. Derfor er det litt "godt" på en måte å se at du reagerer sånn. Selv om jeg virkelig forstår at det er vondt! Hvor lenge var dere sammen? Og hvordan var forholdet rett før det ble slutt? Jeg ble selv dumpet av mitt livs store kjærlighet da jeg trodde alt var perfekt. Det var virkelig ut av det blå. Han hadde møtt en annen og var utro med henne. Har du mulighet for å reise bort litt? Min break up-by er London. Jeg drar til London hver gang jeg blir dumpa (det vil si jeg er i London jævlig ofte haha). Bare det å sitte på pub og se på folk, eller gå i en park, museum eller noe sånt hjelper veldig for å få tankene litt vekk. Blir det for ille så er det ingen skam å oppsøke profesjonell hjelp. Jeg går til psykolog hver gang jeg blir dumpet + antidepressiva. Folk reagerer forskjellig. Lykke til, håper du får det bedre snart Anonymous poster hash: 3fc2b...6fc Menn har så klart kjærlighetssorg. De fleste har det, hvis man har følelser for en person. Det er bare at vi takler det litt annerledes. Men det vil kvinner aldri skjønne.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Har hun ikke gitt deg noen grunn? så klart, men det står bare ikke i stil med oppførselen hennes dagen før, kanskje det var påtvingt oppførsel, synes det er jævli sårende å at hun oppførte seg som lykkeligste i verden, full av elskovsord som "jeg vil aldri forlate deg, det er bare deg jeg vil ha" å så for å dumpe meg dagen etterpå med grunnlag av mistet følelser, gir ikke meining. satt også å planla vår neste syden tur, huskjøp og barnenavn. Menn har så klart kjærlighetssorg. De fleste har det, hvis man har følelser for en person. Det er bare at vi takler det litt annerledes. Men det vil kvinner aldri skjønne. må si jeg føler meg litt femining, hehe. men det er bare sånn jeg er dessverre. Anonymous poster hash: 5c720...bbe
Gjest Jon blund Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 så klart, men det står bare ikke i stil med oppførselen hennes dagen før, kanskje det var påtvingt oppførsel, synes det er jævli sårende å at hun oppførte seg som lykkeligste i verden, full av elskovsord som "jeg vil aldri forlate deg, det er bare deg jeg vil ha" å så for å dumpe meg dagen etterpå med grunnlag av mistet følelser, gir ikke meining. satt også å planla vår neste syden tur, huskjøp og barnenavn. må si jeg føler meg litt femining, hehe. men det er bare sånn jeg er dessverre. Anonymous poster hash: 5c720...bbe Nei, hvorfor føle seg feminim. Vi har jo følelser vi også. Hadde nå kjærlighetssorg jeg også når vi slo opp har det forsatt på en måte. Men takler det litt annderledes en xen virker det som.
kari2 Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 så klart, men det står bare ikke i stil med oppførselen hennes dagen før, kanskje det var påtvingt oppførsel, synes det er jævli sårende å at hun oppførte seg som lykkeligste i verden, full av elskovsord som "jeg vil aldri forlate deg, det er bare deg jeg vil ha" å så for å dumpe meg dagen etterpå med grunnlag av mistet følelser, gir ikke meining. satt også å planla vår neste syden tur, huskjøp og barnenavn. må si jeg føler meg litt femining, hehe. men det er bare sånn jeg er dessverre. Anonymous poster hash: 5c720...bbe Ok. Ja, det høres veldig rart ut at hun gikk fra å elske deg vilt, for så å slå opp rett etterpå. 1
kari2 Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Og i hvert fall pga manglende følelser! Æsj, kjipt. Ville spurt henne hvorfor hun sa de tingene rett før hun slo opp, om det var en løgn, eller hva..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå