AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Blir du stresset hvis daten du har datet i lang tid, og som du gjør "kjæresteting" med, ikke kontakter deg? Nå har jeg vært den som er "driver" i kontakten i det siste, så jeg vurderer å la han kontakte meg i kveld.Hva ville dere ha gjort? Ville dere latt han kontakte deg hvis du følte deg som meg? Eller ville du uansett kontaktet han selv? Er redd for hva jeg vil føle hvis han ikke kontakter meg. Skal på jobb i morgen, og vet at jeg blir veldig urolig hvis han ikke gjør. Men samtidig så mener jeg at det er rett å la han få etterlyse meg litt... Tips og råd : anngående mestre slike situasjoner, og redsler. Noen som har lignende erfaring? Anonymous poster hash: 52839...b81
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Jeg blir stresset hvis han ikke tar kontakt på en stund, etter en viss tid vil jeg anta at han ikke er interessert. Dersom han svarer meg men aldri tar initiativ selv, dvs. ikke er opptatt av å ta kontakt, men "vedlikeholder" om jeg maser, så regner jeg med at han er interessert i sex men ingenting mer. Dersom du har "drevet" kontakten så backer du unna og lar ham ta initiativ. Dersom dere kun dater og det ikke er noe mer enda så er det viktigste for å "mestre" situasjonen å ikke la seg bli revet med. Ikke ha sex med ham og ikke snakk om ham til andre hele tiden. Behold ditt eget liv, treff venner og engasjer deg i jobben. Om det er tidlig datingfase, si ja til dater med andre. Anonymous poster hash: ac483...35e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Nei.. Med mindre det går ca 10 dager. Da lurer jeg på om det har hendt han noe.. Men som regel hører vi fra hverandre hver andre tredje dag (initiativ ca hver vår gang). Og så møtes vi 2-3 ganger pr mnd. Hvor ofte har dere kontakt, hvor ofte tar han kontakt, hva med deg? Hvor lenge er det siden du sist kontaktet? Å vite det gjør det enklere å svare. Ang. å være nervøs på jobb i mårra. Si til deg selv at han sikkert glemte å svare, at han er opptatt med familiebesøk, eller noe. Man bør ikke tenke altfor mye på hvem som kontakter først. For den gjøre seg kostbar-greia kan fort ende med at man mister kontakten helt. Slutter du å kontakte, så kan han anta at du ikke er interessert, så vil ikke han vise interesse heller. Anonymous poster hash: 9747f...108
Gjest Lille-pus Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Stresset? Nix. Hektiske dager og et aktivt liv krever sitt, og jeg er en ganske 'cool cat' i så henseende.
spøkelset Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Jeg stresser rimelig fort, selv med kjæresten min som jeg treffer ganske ofte. En dag kan jeg f.eks. være sur etter en krangel og tenke at hvis han er keen på å prate så får han ta kontakt - "for det skal hvertfall ikke jeg gjøre!", men så går det noen timer eller en natt, og så klarer jeg ikke å la være likevel. Da kommer tanker som at "Hvis han ikke ville hatt noe med meg å gjøre, så hadde han vel sagt det," og så tar jeg kontakt likevel. Hvis du nå ikke er helt som meg, så ville jeg kanskje latt det gå noen dager og se om han gidder å bruke krefter på å sende deg en melding. Det er ikke alltid du som skal tenke på han først, det ville vært veldig kjedelig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Ja Anonymous poster hash: 2df2b...888 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Ja jeg blir stressa men det er min feil. Han jobber mye og orker så klart ikke ta mye kontakt da. Jeg prøver så klart å roe meg ned, og stresser ikke med å kontakte han heller før han hinter om at han har tid/ro på å snakke. Han er generelt dårlig på initiativ, men når vi først snakkes/møtes så er han helt på. Anonymous poster hash: 4940d...1b5 1
Gjest Heartbeat Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Nei, jeg hadde helt klart latt han ta initiativ til kontakt Og hadde han ikke gjort det, hadde jeg bare gått videre i livet
Gjest brutal_mann Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Blir mer forundret når en faktisk opplever at noen tar kontakt! 1
Gjest HarryDotter Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Nei, jeg hadde helt klart latt han ta initiativ til kontakt Og hadde han ikke gjort det, hadde jeg bare gått videre i livet Det er egentlig veldig veldig synd at så mange damer gjør sånt.... .........hehe Det finnes oss menn som er like nervøse for å ta kontakt vet du.....Man går å kaldsvetter og lurer og funderer på hvordan hun vil tolke det dersom man tar for tidlig kontakt eller for sen kontakt.....Mange damer virker så besatt av masse "regler" når det kommer til dating og hvem som skal stå for hva.....skulle bare så ønske at damene kunne gjøre noe også. Hvorfor kan ikke hun ta kontakt dersom hun går å tripper etter mer? At mannen venter med å ta kontakt bør ikke bety at han driter i henne....Han kan gå å lure på masse....Sa jeg noe galt til henne tro? Ble hun såret av ditt/datt? bør jeg gi henne litt pusterom? Virker jeg for påtrengende om jeg ringer henne? Osv osv osv........Slike ting er ille for oss....vi tenker kanskje litt mer enn mange kvinner tror? 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Blir du stresset hvis daten du har datet i lang tid, og som du gjør "kjæresteting" med, ikke kontakter deg? Anonymous poster hash: 52839...b81 Hva mener du med kjæresteting? Anonymous poster hash: bf4d0...b79
Gjest ashanti Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Hvis man har fått et "mønster" i hvor mye kontakt man har og det plutselig skjer en endring uten noen forklaring hadde jeg blitt litt bekymret kanskje, for at han hadde mistet interessen for eksempel. Jeg tror det kan være greit å gi han muligheten til å ta kontakt først en gang iblant ja, hvis det er sånn at du alltid tar kontakt først. Da får han muligheten til å "savne" deg litt og du får sett om han faktisk "etterlyser" deg hvis du plutselig ikke tar kontakt på noen dager, slik han er vant til at du alltid gjør. Om han aldri lar høre fra seg så virker det jo kanskje ikke som at han er kjempeinteressert?
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #13 Skrevet 13. september 2014 Det er egentlig veldig veldig synd at så mange damer gjør sånt.... .........hehe Det finnes oss menn som er like nervøse for å ta kontakt vet du Disse mennene våger som regel heller ikke be om nummeret. Dersom en mann har bedt om nummeret så er det opp til ham om noe skjer videre overhodet. Jeg tviler ikke på at mange menn er redde for å sende en melding, like mye som de er redde for å sjekke opp en kvinne. Men det er neppe disse mennene det er snakk om i disse sammenhenger. KG-kvinner snakker oftest om menn de har hatt kontakt med, og ofte også hatt sex med, ergo menn som allerede har valgmuligheter. Så det blir litt feil å si "vi menn er også redde" i slike tråder da det sjelden gjelder mennene som avviser kvinner på regelmessig basis. Anonymous poster hash: ac483...35e
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #14 Skrevet 13. september 2014 Disse mennene våger som regel heller ikke be om nummeret. Dersom en mann har bedt om nummeret så er det opp til ham om noe skjer videre overhodet. Jeg tviler ikke på at mange menn er redde for å sende en melding, like mye som de er redde for å sjekke opp en kvinne. Men det er neppe disse mennene det er snakk om i disse sammenhenger. KG-kvinner snakker oftest om menn de har hatt kontakt med, og ofte også hatt sex med, ergo menn som allerede har valgmuligheter. Så det blir litt feil å si "vi menn er også redde" i slike tråder da det sjelden gjelder mennene som avviser kvinner på regelmessig basis. Anonymous poster hash: ac483...35e Joda.....men jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg er ikke redd for å prate med damer....Det er bare den siste kneika når man først har blitt kjent med henne, og man vil få henne, at de nervøse tankene kommer. Det er da man står "i fare" for å miste henne dersom jeg trår galt. Det er da man har allt å tape. Og vi vet alle hvor pinlig nøye damene er når det kommer til at allt skal være på riktig tidspunkt og hvor romantisk settingen bør være, for at hun skal kunne føle seg riktig betatt. Det er klart dette gjelder både kvinner og menn, men jeg skulle nå likevel ønske at damene kunne ta litt på gira selv en gang iblandt. Tiltrekkning går begge veier. To bli kjent...begge føler kjemi...begge blir betatt......ergo...hvorfor SKAL da mannen i det hele tatt måtte be om nummeret om begge er like begeistret for hverandre? Det fjases om likestilling...... Virker som om damene bare vil ha det der det passer best? hehe
Gjest Heartbeat Skrevet 13. september 2014 #15 Skrevet 13. september 2014 Det er egentlig veldig veldig synd at så mange damer gjør sånt.... .........hehe Det finnes oss menn som er like nervøse for å ta kontakt vet du.....Man går å kaldsvetter og lurer og funderer på hvordan hun vil tolke det dersom man tar for tidlig kontakt eller for sen kontakt.....Mange damer virker så besatt av masse "regler" når det kommer til dating og hvem som skal stå for hva.....skulle bare så ønske at damene kunne gjøre noe også. Hvorfor kan ikke hun ta kontakt dersom hun går å tripper etter mer? At mannen venter med å ta kontakt bør ikke bety at han driter i henne....Han kan gå å lure på masse....Sa jeg noe galt til henne tro? Ble hun såret av ditt/datt? bør jeg gi henne litt pusterom? Virker jeg for påtrengende om jeg ringer henne? Osv osv osv........Slike ting er ille for oss....vi tenker kanskje litt mer enn mange kvinner tror? Nå går jeg ikke å tripper etter kontakt heller om jeg dater noen . Jeg blir ikke interessert i han før han viser interesse for meg heller. Har aldri opplevd at en date ikke tar kontakt. Men hadde han ikke gjort det så hadde jeg bare gått videre Det ligger ikke i min natur å ta kontakt videre, iallefall om ikke han hadde svart på noe.. For er han interessert, tar ha garantert kontakt
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2014 #16 Skrevet 13. september 2014 Nå går jeg ikke å tripper etter kontakt heller om jeg dater noen . Jeg blir ikke interessert i han før han viser interesse for meg heller. Har aldri opplevd at en date ikke tar kontakt. Men hadde han ikke gjort det så hadde jeg bare gått videre Det ligger ikke i min natur å ta kontakt videre, iallefall om ikke han hadde svart på noe.. For er han interessert, tar ha garantert kontakt Ja ja, du skal få lov å tro det.
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #17 Skrevet 13. september 2014 Nå går jeg ikke å tripper etter kontakt heller om jeg dater noen . Jeg blir ikke interessert i han før han viser interesse for meg heller. Har aldri opplevd at en date ikke tar kontakt. Men hadde han ikke gjort det så hadde jeg bare gått videre Det ligger ikke i min natur å ta kontakt videre, iallefall om ikke han hadde svart på noe.. For er han interessert, tar ha garantert kontakt Til opplysning.....Jeg har vært dødsens forelsket og ikke turt å ta kontakt...er vanligvis ikke så redd for å gi en melding, men pga visse omstendigheter var det litt "farlig"....hehe...så jo. Det kan være situasjoner hvor menn er håløst interessert men alikevel ikke tar kontakt Men det er vel mannens tap i det lange løp antar jeg 1
Gjest Heartbeat Skrevet 13. september 2014 #18 Skrevet 13. september 2014 Til opplysning.....Jeg har vært dødsens forelsket og ikke turt å ta kontakt...er vanligvis ikke så redd for å gi en melding, men pga visse omstendigheter var det litt "farlig"....hehe...så jo. Det kan være situasjoner hvor menn er håløst interessert men alikevel ikke tar kontakt Men det er vel mannens tap i det lange løp antar jeg Ja ja, du skal få lov å tro det. Ja, men da taper de jo på det om de ikke tør. Menn skal jakte og vi skal være byttet
Gjest brutal_mann Skrevet 13. september 2014 #19 Skrevet 13. september 2014 Ja, men da taper de jo på det om de ikke tør. Menn skal jakte og vi skal være byttet Eventuelt ikke vil. Jeg gidder ikke spil og lek, men bruker direkte kommunikasjon. Jeg forventer at folk sier det de mener, og at de mener det de sier. Når en da har flagget ineresse og ikke har fått respons, vel, da kaster ikke bort mer tid i den retningen. Hun må også ville, ikke bare jeg. Jeg er ikke på jakt etter et bytte, men en likeverdig partner.
Gjest HarryDotter Skrevet 13. september 2014 #20 Skrevet 13. september 2014 Eventuelt ikke vil. Jeg gidder ikke spil og lek, men bruker direkte kommunikasjon. Jeg forventer at folk sier det de mener, og at de mener det de sier. Når en da har flagget ineresse og ikke har fått respons, vel, da kaster ikke bort mer tid i den retningen. Hun må også ville, ikke bare jeg. Jeg er ikke på jakt etter et bytte, men en likeverdig partner. Støtter denne grasalt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå