AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Siden vi gifter oss i utlandet kommer vi til å opplyse om at vi ikke ønsker gave. Bør vi allikevel ordne med takkekort? Takk for at de ville dele dagen med oss tenker jeg?Anonymous poster hash: 1fca9...13a
Portvinpiken Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Selvfølgelig. Vi gjorde det samme, og synes det var helt, helt naturlig.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Selvfølgelig. Vi gjorde det samme, og synes det var helt, helt naturlig. Ok Anonymous poster hash: 1fca9...13a
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Ja, jeg synes ikke gaven er det viktigste. Det viktige er at de deler dagen. Hyggelig å sette pris på dem som komme og feirer med dere. (Hørt om folk som sender takkekort 6 og 13 måneder etter bryllupet - det synes jeg blir litt kleint Gjør det heller litt mindre avansert!) Anonymous poster hash: 312c4...84e
MissEi Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Synes absolutt at du må ha takkekort selv om dere ikke ønsker dere gaver.
Gjest Nori Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Enig med de andre. I tillegg får man gjerne gaver til tross for at man sier at man ikke vil ha.
Gjest brutal_mann Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Enig med de andre. I tillegg får man gjerne gaver til tross for at man sier at man ikke vil ha. Det der er en uting! Jeg blir skikkelig sur. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #9 Skrevet 18. september 2014 Altså, får man gave, sender man takkekort, uavhengig av om man har ønsket seg noe eller ikke Er jo det samme som å si at gaven fra tante Olga fortjener ikke takkekort fordi hun gav noe som ikke stod på ønskelisten....og DET er jo ikke greit Anonymous poster hash: cbb03...630
Sølvrosen Skrevet 18. september 2014 #10 Skrevet 18. september 2014 Send et kort der dere takker for at de deltok på feiringen av deres store dag. Husk også å takke de som hjalp til.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #11 Skrevet 18. september 2014 Altså, får man gave, sender man takkekort, uavhengig av om man har ønsket seg noe eller ikke Er jo det samme som å si at gaven fra tante Olga fortjener ikke takkekort fordi hun gav noe som ikke stod på ønskelisten....og DET er jo ikke greit Anonymous poster hash: cbb03...630 Hm, ser jeg har misforstått hovedspørsmålet her, du lurer jo på om dere skal sende takkekort til gjestene om dere IKKE får gaver Tror egentlig ikke dere trenger å vere redd for det, de aller, aller fleste kommer nok til å gi noe lite uansett Og til de som da ikke gjør det, så takker dere så inderlig for at de tok seg råd og tid til å vere med å feire deres store dag og at Dere har fått minner som vil vare hele livet Anonymous poster hash: cbb03...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå