Gå til innhold

Film på Netflix - anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er skikkelig vanskelig å finne noen gode filmer på netflix, så trenger noen tips til fredagskvelden :)

Skrevet

Gravity :)

Anonymous poster hash: 3b189...5d6
Skrevet

Uff, gravity likte ikke jeg...

Cinderella man, catch me if you can, american history x. Har også hørt at denne http://www.imdb.com/title/tt0386064/ skal være bra, men har ikke sett den selv enda:) Tror det blir den i kveld.

Skrevet

Cinderella man har jeg ikke sett, den skal jeg vurdere. :biggrin: Det virker desverre ikke helt som Gravity er i min filmkategori, men kan godt være samboeren min liker den. (men siden han ikke er hjemme i kveld, så trenger jeg ikke ta hensyn til han i dag! :danse:)

Skrevet

kommer jo litt an på hva du liker. har selv sett nesten alle seriene som ligger der ute, og ganske mange filmer...

We're the millers syntes jeg var nokså morsom.

generelt bra filmer som ligger der inne:
Donnie darko, the croods, mr.nobody (merkelig, ikke for alle, men bra), the hobbit, bicentinnial man, pacific rim, brave, shrek, charlie og sjokoladefabrikken, dead poets society, the great gatsby, forrest gump, the butterfly effect, corpse bride...

de jeg kom på i farta :)

• Liker 1
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Star trek I&II (om du liker science fiction)

Salt

Man on fire

Modig (animasjon)

The Conjuing (skrekk)

Monster (sterk)

Children of Men

Road to perdition

Nattsvermeren

Lidenskapen pris

The Shining (grøss)

Girl Interrupted

Crash (thriller)

Taken (spenning)

Oceans 11-13 (action/komedie)

Nå skal det så sies at de fleste her er eldre filmer. Så mange har nok allerede sett de. Men de anbefales på det beste.

Det jeg savner med netflix er mer oversiktlig kategorier, anmeldelser lagt inn i appen av brukerne og trailer til filmene.

Samt nyere, gode filmer å velge i. Savner også nye sesonger av serier. Netflix er veldig treg med de nyeste sesongene som går på tv :/

Skrevet (endret)

Gattaca.

Endret av KG dama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...