Tina75 Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Noen som vet hva det koster å leie sjakett, evt. smoking, til en gutt på 8?
Lullu Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 Jeg kjøpte kjole og hvitt til vår brudesvenn fra USA. Betalte 400,- inkl. toll :o Kjempe søt dress!!!!! SE HER
Tina75 Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2004 Oi, billig! Men tør ikke satse på at den passer.... INGEN som har leid da...???
April Skrevet 9. juli 2004 #4 Skrevet 9. juli 2004 Jo, vi leide sjakett til en brudesvenn på 9 år og den betalte vi 550kr for! Han var helt nydelig..
Lullu Skrevet 10. juli 2004 #6 Skrevet 10. juli 2004 Oi, billig! Men tør ikke satse på at den passer.... INGEN som har leid da...??? Str. går sånn ca etter alder, og målene står skrevet ned også. Jeg hadde samme innstilling som deg, til jeg ble overtalt av flere fra KG som hadde bestilt herfra tidligere. Brudesvennen vår er 4,5 år. Bestilte dress til 6 år. Var bittelittlitt stor, men det fikser vi. Bedre at den bestilles litt for stor enn for liten hvertfall Om du kjøper, kan du jo selge den etterpå også :-)
Gjest Madam Felle Skrevet 10. juli 2004 #7 Skrevet 10. juli 2004 Vi skal bestille fra USA, og kommer til å ta mål av barna når den tid kommer. Da kan vi bestille den størrelsen som er nærmest i mål, og sy litt her og der om det er nødvendig. Mye penger å spare på å kjøpe fra USA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå