AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg er ei singel og barnløs dame på 33. Flytta til et nytt sted for ikke så lenge siden. Jeg veit at det tar tid å bli kjent med folk, men her synes jeg det går treigere enn det har gjort andre steder jeg har bodd. I det siste har jeg vært veldig mye aleine, det går greit, men det er kjedelig i lengden. De jeg har blitt litt kjent med på jobb er så ofte opptatt, så selv om jeg spør, blir det sjelden til noe. Jeg føler meg fort masete hvis jeg foreslår å finne på ting, men ingen spør meg tilbake og da slutter jeg nesten å spørre. Neste uke skal jeg prøve en ny fritidsaktivitet, får håpe det er noen hyggelige folk der jeg kan bli kjent med. Når jeg er så mye aleine som nå vet jeg at jeg kan bli litt nedfor. Foreløpig er humøret bra, men merker at jeg ikke gidder så mye når jeg må gjøre alt aleine. Er det noen av dere som har gode tips om hvordan man holder motivasjonen oppe til å gjøre ting (tur e.l.) aleine? Jeg må bare ta tiden til hjelp med å få nye venner, men inntil da kan jeg ikke bare gjøre ingenting.Anonymous poster hash: 3a03a...e34
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Er du interessert i dyr? Hest? Hund? Det er en sosial arena. Er det travbane, rideklubb eller hundeklubb i nærheten? Bare et forslag. Anonymous poster hash: 84a75...b6d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Er du interessert i dyr? Hest? Hund? Det er en sosial arena. Er det travbane, rideklubb eller hundeklubb i nærheten? Bare et forslag. Anonymous poster hash: 84a75...b6d Takk for forslaget, men aktiviteter med pelskledte utgår pga allergi.Anonymous poster hash: 3a03a...e34
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Har det på samme måte. Jeg studerer også, men det er få forelesninger og mest egenstudier, så jeg kan tilbringe flere dager uten egentlig å snakke med noen. Anonymous poster hash: 0de04...195
Wilma- Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Da jeg var ny i Kristiansand som student meldte jeg meg som frivillig hos Røde Kors og Lions Club. Da får man noe veldig givende å bruke tiden sin på, samt at man møter utrolig mange flotte mennesker
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Hvor i landet bor du? Anonymous poster hash: b04bb...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå