Hemligheten Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Jeg har laget denne i dag. Planen er å bruke det samme mørk røde stoffet på invitasjon og bordkort. Hva synes dere? http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=1263 http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...m&cat=501&page=
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 9. juli 2004 #9 Skrevet 9. juli 2004 Syntes den var lekker jeg!!!!! Vil gjerne se invitasjonen og bortkort også......
Hemligheten Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2004 Syntes den var lekker jeg!!!!! Vil gjerne se invitasjonen og bortkort også...... Jeg har ikke laget det enda, men jeg viser det sikkert frem når jeg har det ferdig. Det er morsomt å lese at dere synes den er fin. Jeg er litt usikker på om dere hadde sagt ifra dersom den ikke var det, men jeg satser på at dere er ærlige. Jeg synes det er gøy å lage ting, men jeg er ikke så veldig flink. Jeg har mange gode ideér, men de er ikke alltid så gode i praksis.
Jandia Skrevet 9. juli 2004 #11 Skrevet 9. juli 2004 jeg er ærlig :enig_animasjon: Dersom det er noe jeg ikke liker, så holder jeg heller kjeft. hehe
Jandia Skrevet 9. juli 2004 #12 Skrevet 9. juli 2004 jeg er ærlig :enig_animasjon: Dersom det er noe jeg ikke liker, så holder jeg heller kjeft. hehe Og ja jeg syntes selvsagt det du har lagd er fint :-)
magnhild Skrevet 9. juli 2004 #13 Skrevet 9. juli 2004 Veldig fin den!! Lurer sånn på hvordan vi skal lage serviettringer...
Gjest Madley Skrevet 11. juli 2004 #15 Skrevet 11. juli 2004 Den var kjempesøt. Men det jeg lurer på er om det ikke var mye jobb? Og hvor mange sånne skal du lage??
Hemligheten Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 12. juli 2004 Tusen takk for alle gode ord. De er ikke så veldig vanskelige å lage og jeg skal ikke lage flere enn 34 (hvis alle gjestene takker ja). Siden vi skal ha så få gjester føler jeg at jeg kan leggen sjelen min i sånne småting som serviettringer og bordkort og invitasjonene. Det hadde vært noe annet hvis jeg måtte lage 120 sånn. Jeg har kjøpt en plastikkring på en sybutikk, chiffonstoff, tynn sølvståltråd og små sølvperler. Jeg klipper en remse av stoffet, bretter det dobbelt og surrer rundt ringen (ikke helt stramt). Jeg bruker litt lim på enden til slutt, vanlig skolelim. Klipp en passe lang ståltrådbit og tre innpå passe antall perler. Surr tråden rundt stoffet. Vips: Ferdig! :D
Martha Stewart Skrevet 12. juli 2004 #17 Skrevet 12. juli 2004 Tusen takk for alle gode ord. De er ikke så veldig vanskelige å lage og jeg skal ikke lage flere enn 34 (hvis alle gjestene takker ja). Siden vi skal ha så få gjester føler jeg at jeg kan leggen sjelen min i sånne småting som serviettringer og bordkort og invitasjonene. Det hadde vært noe annet hvis jeg måtte lage 120 sånn. Den var søt Vi kommer også til å legge sjelen vår i detaljene siden vi liker å pusle med små kreative prosjekter. Siden vi også skal ha få gjester, så blir det som du sier ikke så mye jobb å lage ting selv. Jeg koser meg veldig med å tenke på detaljer allerede nå, siden vi har så god tid...
Lullu Skrevet 12. juli 2004 #18 Skrevet 12. juli 2004 Veldig søt! :-) Vi skal ha 72 gjester, og legger sjelen min også i slike småting. Det er jo derfor det er ypperlig å ha mange mnd. til planlegging Serviettringer skal ikke vi ha, skal ha "høye" servietter på asjettene + 2 sjokoladehjerter. Syntes det er gøy å lage bordkortene, innbydelsene og sangheftene selv. Kanskje ikke gjestene legger merke til de små detaljene, men det gjør vi :-)
Vendelin Skrevet 12. juli 2004 #19 Skrevet 12. juli 2004 Serviettringene var kjempefine. Vi (eller jeg da..) kommer også til å legge sjela i detaljer på alt fra innbydelser, bordkort, servietter og bordkort. Kjempegøy!! :-)
Hemligheten Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #20 Skrevet 12. juli 2004 Vi har jo også kjempe god tid. Det blir koselig å holde på med bryllupsting i lange vintermnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå