Gå til innhold

Nordlys i Bergen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg har lest at det er muligheter for å se nordlys i bergen inatt/kveld så tenkte raske med meg mannen må Nordlys jakt. Jeg er dog ikke så godt kjent i bergen. Spørsmålet mitt blir da: Er det noen som vet om gode utkikksplasser rundt bergensområdet hvor man kan se nattehimmelen tydelig ? :D

Jeg setter pris på alle svar :D

Anonymous poster hash: 90050...545

Anonymous poster hash: 90050...545
Skrevet

Bare å se opp, så ser du himmelen:-).

Anonymous poster hash: d56da...bdb
Skrevet

Det er anbefalt å holde seg unna steder med lysforurensning og vi er ganske så omkranset av trær her jeg bor :D vil gjerne ha mulighet til å skue mot nord som anbefalt :)

Anonymous poster hash: 329f5...ab4
Skrevet

En kjøretur til Herdla, kanskje?

Anonymous poster hash: 08924...8dc
  • Liker 1
Skrevet

For å se nordlyset må dere holde dere unna lys, bare gatelys kan forstyrre. En tur til Herdla som ab over nevner tror jeg hadde vært lurt! Der er det både fint, mørkt og god sikt :)

Skrevet

Hei

Tusen takk for svar, vi er desverre avhengi av buss :/ utrolig irriterende :) sitter skikkelig i tenkeboksen, men åh så fantastisk med noe mørkt og avsidesliggende :D

Skrevet

Hei

Tusen takk for svar, vi er desverre avhengi av buss :/ utrolig irriterende :) sitter skikkelig i tenkeboksen, men åh så fantastisk med noe mørkt og avsidesliggende :D

Da blir det nok litt vanskelig, ja. Kommer dessverre ikke på noen andre mørke steder med god sikt i farten.

Skrevet

Snek oss opp på nattlandsfjellet da fikk vi se det svakt, da vi kom tilbake til huset var det rett over der vi bodde :fnise: Kjempefint non the less men skulle ønske vi kunne sett det sterkere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...