AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg har vært hos øyenlege odag da de styrer fælt for å finne min rette styrke. Sliter med at brillene føles forsterke Jeg har nå 0,25 på begge øyne, øyenlegene mente jeg skulle ha null. Er det vært masse penger på å skifte, utgjør det noe store forskjeller? Jeg har selvsagt grunn til briller da jeg har skjeive hornhinner. De virker til å ha funne rett løsning på dem. Anonymous poster hash: 6a5d8...f04
Gjest Solstråla88 Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Da ville jeg først forhørt meg med en optiker. La de sette på den deg en prøvebrille med plan glass og din cylinder slik at du får prøvd kombinasjonen, og sett om det føles mer riktig for deg, gjør det det og du er avhengig av brillene er det naturligvis verdt og bytte glass. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Da ville jeg først forhørt meg med en optiker. La de sette på den deg en prøvebrille med plan glass og din cylinder slik at du får prøvd kombinasjonen, og sett om det føles mer riktig for deg, gjør det det og du er avhengig av brillene er det naturligvis verdt og bytte glass. Nå har jeg vært frem og tilbake i et år og prøvd mange glass og kastet tusenvis ut vinduet:) Så håpte noen hadde erfaring med at så lite som 0,25 hadde noe å si, ikke så lyst å betale så mye igjen hvis det ikke har noe for seg. Å kun prøve glass nytter ikke, må gå med dem en stund før jeg merker noe som regel. Har måtte betalt for hver gang vi har prøvd før å bytte glads, men selvsagt fått rabatter da. Anonymous poster hash: 6a5d8...f04
iove Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Nå har jeg vært frem og tilbake i et år og prøvd mange glass og kastet tusenvis ut vinduet:) Så håpte noen hadde erfaring med at så lite som 0,25 hadde noe å si, ikke så lyst å betale så mye igjen hvis det ikke har noe for seg. Å kun prøve glass nytter ikke, må gå med dem en stund før jeg merker noe som regel. Har måtte betalt for hver gang vi har prøvd før å bytte glads, men selvsagt fått rabatter da.Anonymous poster hash: 6a5d8...f04 Det er vel ikke din feil at de ikke klarer å finne din rette styrke? synes det hørtes rart ut at du må punge ut med så mye penger :S
Gjest Solstråla88 Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Nå har jeg vært frem og tilbake i et år og prøvd mange glass og kastet tusenvis ut vinduet:) Så håpte noen hadde erfaring med at så lite som 0,25 hadde noe å si, ikke så lyst å betale så mye igjen hvis det ikke har noe for seg. Å kun prøve glass nytter ikke, må gå med dem en stund før jeg merker noe som regel. Har måtte betalt for hver gang vi har prøvd før å bytte glads, men selvsagt fått rabatter da.Anonymous poster hash: 6a5d8...f04 [/a Av erfaring så skal det ikke ha såå mye og si. Jobber innenfor optikk, og det er sjeldent folk ønsker å bytte brille når endringen ikke er større. 0.25 er den laveste endringen optiker og øyelege vil klare og fange opp
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Av erfaring så skal det ikke ha såå mye og si. Jobber innenfor optikk, og det er sjeldent folk ønsker å bytte brille når endringen ikke er større. 0.25 er den laveste endringen optiker og øyelege vil klare og fange opp Da er det veldig rart at jeg sliter sånn. Holder på å bli gal :/ Skulle aldri startet med briller for et år siden. Dummeste jeg har gjort hvertfall De sa en gang jeg hadde veldig sensitive øyne med tanke på styrke og forandring. Så får høre hva de sier i morgen, øyenlege vågte ikke si det kunne hjelpe, men var muligens verdt forsøket. Anonymous poster hash: 6a5d8...f04
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Av erfaring så skal det ikke ha såå mye og si. Jobber innenfor optikk, og det er sjeldent folk ønsker å bytte brille når endringen ikke er større. 0.25 er den laveste endringen optiker og øyelege vil klare og fange opp Da er det veldig rart at jeg sliter sånn. Holder på å bli gal :/ Skulle aldri startet med briller for et år siden. Dummeste jeg har gjort hvertfall De sa en gang jeg hadde veldig sensitive øyne med tanke på styrke og forandring. Så får høre hva de sier i morgen, øyenlege vågte ikke si det kunne hjelpe, men var muligens verdt forsøket. Anonymous poster hash: 6a5d8...f04
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Av erfaring så skal det ikke ha såå mye og si. Jobber innenfor optikk, og det er sjeldent folk ønsker å bytte brille når endringen ikke er større. 0.25 er den laveste endringen optiker og øyelege vil klare og fange opp Da er det veldig rart at jeg sliter sånn. Holder på å bli gal :/ Skulle aldri startet med briller for et år siden. Dummeste jeg har gjort hvertfall De sa en gang jeg hadde veldig sensitive øyne med tanke på styrke og forandring. Så får høre hva de sier i morgen, øyenlege vågte ikke si det kunne hjelpe, men var muligens verdt forsøket. Anonymous poster hash: 6a5d8...f04
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Jeg har 0,25 på begge øynene og merker forskjell ja. Optiker mente jeg ikke trengte briller, men jeg merker som sagt forskjell. Jeg må konsentrere meg mye mer uten briller, blir fortere sliten. Anonymous poster hash: aa341...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå