AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hei! Jeg har en gutt på tolv år som er på Instagram. Jeg har også en profil der som jeg bruker flittig. Jeg følger min sønn og han følger meg, av og til liker vi og kommenterer hverandres bilder. Jeg synes det er fint å ha "oversikt" på hva han gjør på nett, uten å måtte spionere. Vi diskuterer hva som ikke bør deles og skrives. Nettvett. I det siste har flere av vennene hans begynt å følge meg. Jeg pleier å følge tilbake på folk jeg kjenner, men vet ikke om det er riktig av meg å følge disse tilbake. På en måte er det jo fint å følge med på hva de gjør osv, og at jeg er såpass på bølgelengde med dem at de gidder å følge "en gammel kjerring" , men på en annen måte føler jeg det er litt rart. Jeg har enda ikke hatt tenåring, men har tro på at jo bedre forhold man har til barnets venner, jo enklere kan den tiden bli. Hva mener dere om dette? Og ja, vet det er 13 årsgrense på Insta, men den er brutt... Mvh Instamor Anonymous poster hash: 75a68...726
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Synes ikke det er noe galt når de begynte å følge deg først. Anonymous poster hash: 16c31...113 1
xinnia Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Ville ha lagt vennene til jeg,.. da er det lettere og holde øyne åpne på hva de holder på med.. men kanskje også laget meg en "voksen profil" til ting de ikke har noe med om du forstår;.) 1
Lammelåret Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Jeg ville nok fulgt ungene tilbake, tror jeg. Det er jo en tillitserklæring at de ønsker kontakt med deg! 2
Millimani Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Selvsagt kan du følge dem Når de vil følge deg så synes de sikkert det er koselig om du vil følge dem også. Mange som bryter aldersgrensen 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Jeg har en gutt på 13 og følger han og hans venner på Insta. Mange av dem følger meg også.. Jeg kommenterer ikke, det får jeg ikke lov til ;-)Anonymous poster hash: 5d38f...868 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Da har jeg lagt dem til det betyr jo mye for dem å ha følgerklikk også. Jeg legger ikke ut bilder som øl og vinglass og sånt, da min sønn følger meg uansett, og føler ikke for å dele slikt offentlig heller Bruker snapchat til tull og tøys, eller skål hvis jeg en sjelden gang skulle ha behov for det Leste dette en plass: Facebook viser hvor lykkelig og flink jeg er, Instagram hvor pen jeg er, Twitter hvor irritert jeg er og Snapchat hvor full jeg er 😂 TSAnonymous poster hash: b8eb7...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå