AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Del Skrevet 12. september 2014 Denne var så strålende fin at den bare måtte jeg dele med meg til dere! Anonymous poster hash: c226d...ba4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Del Skrevet 12. september 2014 Det heter vel egentlig "leder" og ikke "sjef". Man averterer "lederstillinger" og utdannelsen er "ledelse" (management). Min erfaring er at de som snakker om "sjefen" ofte har en lavere stilling i bedriften, og synes deres situasjon er som på bilde nr 1 (uavhengig av om det er sant eller ikke). Anonymous poster hash: 168f5...7bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiania_Oslo Skrevet 12. september 2014 #3 Del Skrevet 12. september 2014 Det er nok en god del ledere i dette vidstrakte landet som burde være mer som den på bilde nr 2,men som er som den på bilde nr 1. Der jeg jobber kommer lederen på jobb,snakker litt ang hva som skjer idag,tar seg kaffe og røyk, sitter litt på kontoret,fjaser rundt her og der,er på møte,ny røyk,mer fjasing,røyk osv...så sløv at til og med i jula gjør han så og si ingenting. Folk kan si til han at det er fullt kaos idag og han oppfører seg bare likegyldig om sier at vi får fikse det da,ISTEDENFOR å sette igang og hjelpe til, så noen ganger lurer jeg på hvorfor han er der som sjef da han gjør svært lite/ingenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 12. september 2014 #4 Del Skrevet 12. september 2014 Fristet meg å printe ut og sende i konvolutt til min forrige sjef. Hun har virkelig noe å lære. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #5 Del Skrevet 13. september 2014 Det heter leder, men stilen hos mange blir ofte automatisk sjef. Det sunneste, i mine øyne, vil være å kunne veksle mellom disse to rollene, men at man har hovedvekt på lederrollen. Anonymous poster hash: 4a026...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå