Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller kjenner noen som er blitt sammen, der i starten han ikke var intressert tok lite kontakt var i tvil, prioriterte alt enn henne, etc Har det godt greit for dem etterhvert, tok det tid?

Anonymous poster hash: d09b1...f27
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Det jeg lurer på er hvofor du i det hele tatt vurderer å bruke tid på å vente til han mot formodning skulle endre seg. Han prioriterer deg ikke,og det syns du er greit,i tilfelle han ombestemmer seg?

Hva er det med denne gutten som gjør at du er villig til å stanse tiden for ham?

Er det ikke bedre å ha litt ben i nesa,si du har annet å gjøre og tenke på om han bestemmer seg.

Så kan du jo slenge på at han kan komme tilbake når han har ryddet opp litt i følelser og tenkt litt.

Innen den tid kan du ha truffet en ny gutt. Som har fokus på deg,og forholdet deres.

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor han! :( Føler meg ganske nedfor nå!!

Skrevet

Finn deg en som verdsetter deg fra starten av, ikke en som behandler deg som et alternativ...

Skrevet

Men han er jo grei når han endelig kommer seg på besk og vi finner på ting! Nei, ikke noe ligg på oss når vi treffes. Det synes vi bør vente med! Men han har jo allerede planene sine klare før han traff meg. Altså helgene var booket og fritiden. Så han kan ikke kanselere alt!

Skrevet

... Ja.... Prioriteringer... Han prioriterer ikke deg ihvertfall.

Skrevet

eller kjenner noen som er blitt sammen, der i starten han ikke var intressert tok lite kontakt var i tvil, prioriterte alt enn henne, etc Har det godt greit for dem etterhvert, tok det tid?

En gutt var interessert i meg. Jeg trakk meg unna, for jeg var ikke interessert (feil førsteinntrykk). Sa nei til å være med på kino, middag, kafe og andre typisk dateaktiviteter. Men han fortsatte å gi oppmerksomhet, være der som en venn, var gøy å finne på ting med osv. Merket at jeg koset meg med han og jeg kunne snakke med han om ting jeg ikke delte med andre. Alt var så avslappet. Plutselig så jeg han på en helt annen måte.. Vi ble sammen.

Anonymous poster hash: 3c7bf...72b

Skrevet

En gutt var interessert i meg. Jeg trakk meg unna, for jeg var ikke interessert (feil førsteinntrykk). Sa nei til å være med på kino, middag, kafe og andre typisk dateaktiviteter. Men han fortsatte å gi oppmerksomhet, være der som en venn, var gøy å finne på ting med osv. Merket at jeg koset meg med han og jeg kunne snakke med han om ting jeg ikke delte med andre. Alt var så avslappet. Plutselig så jeg han på en helt annen måte.. Vi ble sammen.

Å herlighet!! Så godt å høre!

Som sagt han har jo allerede booket sine hverdager fremover FØR han traff meg! Så jeg vet ikke jeg :(

Skrevet

Nei. Jeg prioriterer ikke en mann som ikke prioriterer meg.

Jentene jeg kjenner som har jaget etter menn som er halvhjertet i sin interesse har enten gitt opp eller hatt et midlertidig forhold som selvsagt har tatt slutt.

Anonymous poster hash: e832b...830
Skrevet

Så fint å lese sånne historier! :) Hvor lang tid tok det fra han ble interessert til du ble interessert?

Anonymous poster hash: 4a032...5dd

Skrevet

Men han har jo allerede planene sine klare før han traff meg. Altså helgene var booket og fritiden. Så han kan ikke kanselere alt!

Dette er jo vesentlig info for hvordan folk oppfatter situasjonen deres!

Hvordan ser timeplanen ut et stykke fremover da?

Det er jo legitime årsaker han har til å ikke kunne møte deg så ofte akkurat nå. :)

Så fint å lese sånne historier! :) Hvor lang tid tok det fra han ble interessert til du ble interessert?

Begynte å like han som mer enn en venn etter at vi hadde blitt bedre og bedre venner en stund. Ca tre måneder. Tok et par måneder til før vi ble sammen. Nå har vi vært samboere i snart to år :)

Skrevet

Dette er jo vesentlig info for hvordan folk oppfatter situasjonen deres!

Hvordan ser timeplanen ut et stykke fremover da?

Det er jo legitime årsaker han har til å ikke kunne møte deg så ofte akkurat nå. :)

Begynte å like han som mer enn en venn etter at vi hadde blitt bedre og bedre venner en stund. Ca tre måneder. Tok et par måneder til før vi ble sammen. Nå har vi vært samboere i snart to år :)

Så flott! :)

Anonymous poster hash: 4a032...5dd

Skrevet

Er så glad på dine vegne! :D
Han har i allefall planer helt til midten av oktober :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...