Gå til innhold

NAV - noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg fikk i dag innvilget stønad fra NAV, og i samme brev stod det: "Hun er innkalt til møte med NAV den 11.09.14". Saken er at jeg ikke har mottatt noen informasjon/innkaling til noe møte, så derfor lurer jeg på om jeg kan miste stønaden pga dette? Feilen ligger jo åpenbart hos dem, men vet ikke om det er noen som har opplevd noe av det samme?

Setter pris på svar!

(Skal forresten ringe NAV på mandag for å høre, men ble så stresset pga dette ettersom det er helg og de har stengt frem til mandag morgen..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok en tastefeil på datoen.

Anonymous poster hash: 6524b...af6

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Ja, tenkte egentlig også på det, men ettersom det står at jeg er innkalt så ble jeg litt stresset. Har jo ikke mottatt noe innkalling..

Skrevet

Hvilken dat er det på brevet? Brevarket og konvolutten?

Helt vanlig å innkalle klient til møter, men umulig å hvite alt når en ikke kjenner ssakenog heller ikke kan lese hele vedtaket.

Anonymous poster hash: 6524b...af6

Skrevet

Står det noe sted datoen for når brevet ble postlagt? Kan hende det er posten som har somlet med å levere brevet; sånt skjer jo.

Uansett vil jeg ikke tro du får problemer av dette, når du ringer dem på mandag og forklarer saken får du nok en forklaring. :)

Den eneste erfaringen jeg har å sammenligne med er da jeg mottok en legetime i posten samme dag som jeg skulle ha vært der. Jeg forklarte saken i resepsjonen dagen etter, de sa at det skjer fra tid til annen og at jeg ikke skulle betale for timen, noe man jo vanligvis skal gjøre når man unnlater å møte opp.

Det ordner seg nok :)

Anonymous poster hash: 81316...11f
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Står det noe sted datoen for når brevet ble postlagt? Kan hende det er posten som har somlet med å levere brevet; sånt skjer jo.

Uansett vil jeg ikke tro du får problemer av dette, når du ringer dem på mandag og forklarer saken får du nok en forklaring. :)

Den eneste erfaringen jeg har å sammenligne med er da jeg mottok en legetime i posten samme dag som jeg skulle ha vært der. Jeg forklarte saken i resepsjonen dagen etter, de sa at det skjer fra tid til annen og at jeg ikke skulle betale for timen, noe man jo vanligvis skal gjøre når man unnlater å møte opp.

Det ordner seg nok :)

Anonymous poster hash: 81316...11f

Brevet ble sendt 10.09, og dette er da første gangen jeg har hørt noe om noe møte. Ja, det kan jo selvfølgelig være at Posten har rotet det vekk. Sendte dem en mail nå, og skal ringe dem på mandag, så da ordner det seg sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...