Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjæreste har avstandforhold for øyeblikket. Vi har vært sammen flere år og har flere kriser bak oss der han har vært utro. For noen uker siden siste krise, der det ikke bare var one night stand, men følelser inne i bildet.

Vi har urolig komt oss igjennom dette på en eller annen måte.

Men, dersverre, så er jeg mistenkelig hele tiden.

Jeg bruker og reise opp til han i helger og ferier, vi har feller boplass der.

Denne helga skulle han få besøk av en kompis, og dermed blir jeg hjemme.

Det som er at han da siden i går ikke svarer på tlf. Svarer heller på sms, og ringer meg opp igjen når han er ute av huset. ( normalt bruker han og ta tf med en fang) Jeg klarer ikke slå meg til ro med at det er kompisen som er på besøk.

Magefølelsen min sier at det er hun fra det siste forholdet som er der. Syns det er så merkelig når han ikke tar tlf og heller ringer meg opp.

I et normalt forhold hadde jeg ikke tenkt på det, men hun siste gjorde innvirkning på han og han sier at han fortsatt tenker på henne, selv om det er vi 2.

Vet at hun fortsatt vil ha han.

Magefølelsen min stemmer ikke, jeg kan heller ikke bare reise bort da det er flere timers reising.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 1a89d...a9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i magefølelsen. Hvorfor i all verden er du enda sammen med ham, når han er notorisk utro?

• Liker 15
Skrevet

Du nevner flere "kriser" her, og den forrige var bare for noen uker siden. Du skriver også at dere har kommet dere gjennom dette - men jeg tenker at det er feil. Du sitter jo der med mistenksomhet og dårlige følelser.

Jeg tror det trengs mer enn bare noen uker før man klarer å bygge opp et solid forhold igjen etter utroskap. Jeg tror også det kommer til å bli slitsomt for deg, om du velger å bli. Personlig hadde jeg nok hatt store problemer med å stole på en partner etter noe sånt som du beskriver her.

Men siden dere har valgt å fortsette, så tror jeg dere i hvert fall er avhengig av å ha en åpen dialog. Du bør ikke være redd for å si at du er bekymret - det skulle jo nesten bare mangle.

Og helt ærlig - jeg tror ikke det er verdt å fortsette med han der. Om han ikke er utro igjen, så kommer redselen for utroskap til å gjøre deg utslitt.

• Liker 2
Skrevet

Kjære deg.

Hvorfor orker du å være sammen med en utro fyr? Du gjør deg selv vondt.

Gå, mens du enda har verdigheten i behold.

• Liker 5
Skrevet

Min erfaring er at magefølelsen ofte stemmer, dessverre. Du har ikke mulighet til og dra opp dit da? Skylde på at du trodde du hadde mistet/glemt noe viktig hos han :)

Lurer også på hvorfor du tilgir han utroskap flere ganger? Særlig når han sier han fortsatt tenker på henne..

Skrevet

Lytt til magefølelsen din, og avslutt forholdet dersom du ikke kan godta at han har andre.

Anonymous poster hash: d51fa...491

Skrevet

Dette er jo poengløst. Er han sånn halvveis redelig nå, så svarer han når du ringer og gir deg grunn til å stole på han. Men han er sikkert utro igjen, hvorfor ikke få i pose, sekk, veske og koffert, når han vet du tilgir alt?

Anonymous poster hash: 45d78...99b
Skrevet

Magefølelsen stemmer nok veldig ofte, dessverre. Jeg tenker at siden det har skjedd flere ganger før, så er det stor sjanse for at det kommer til å skje igjen. Hvorfor orker du å være sammen med en fyr som er utro gang på gang? Jeg tror virkelig ikke det er verdt å fortsette et forhold med denne fyren. Det kommer til å være ekstremt slitsomt for deg om du skal bekymre deg for hver minste ting (men det har du jo grunn til å gjøre).

Skrevet

Ta det fra ei som ble bedratt to ganger i et tidligere forhold, hvis magefølelsen din forteller deg at noe ikke stemmer så er det desverre veldig ofte slik.

Skrevet

Dra opp dit og ta han på fersken. Ta med lommetørkle, du vil trenge det...

• Liker 2
Skrevet

Dra opp dit og ta han på fersken. Ta med lommetørkle, du vil trenge det...

Enig. Fersk han i akten, og tilgi han ikke.

• Liker 1
Skrevet

at du er sammen med en på avstandsforhold?? er utrolig nok i seg selv med den type risikoen som du overværer nå.

Anonymous poster hash: f0204...5db
Skrevet

Magefølelsen din stemmer. Jeg ville reist opp dit og avklart det èn gang for alle. Det er den eneste måten å komme seg ut på.

• Liker 1
Skrevet

Dere har åpenbart ikke kommet over disse krisene. Din tillit til han er ødelagt. Det skal MYE til å fikse dette, spesielt siden han ikke viser deg at han er til å stole på. Håpløst tilfelle.

Gjest Linneah2013
Skrevet

Jeg og min kjæreste har avstandforhold for øyeblikket. Vi har vært sammen flere år og har flere kriser bak oss der han har vært utro. For noen uker siden siste krise, der det ikke bare var one night stand, men følelser inne i bildet.

Vi har urolig komt oss igjennom dette på en eller annen måte.

Men, dersverre, så er jeg mistenkelig hele tiden.

Jeg bruker og reise opp til han i helger og ferier, vi har feller boplass der.

Denne helga skulle han få besøk av en kompis, og dermed blir jeg hjemme.

Det som er at han da siden i går ikke svarer på tlf. Svarer heller på sms, og ringer meg opp igjen når han er ute av huset. ( normalt bruker han og ta tf med en fang) Jeg klarer ikke slå meg til ro med at det er kompisen som er på besøk.

Magefølelsen min sier at det er hun fra det siste forholdet som er der. Syns det er så merkelig når han ikke tar tlf og heller ringer meg opp.

I et normalt forhold hadde jeg ikke tenkt på det, men hun siste gjorde innvirkning på han og han sier at han fortsatt tenker på henne, selv om det er vi 2.

Vet at hun fortsatt vil ha han.

Magefølelsen min stemmer ikke, jeg kan heller ikke bare reise bort da det er flere timers reising.

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: 1a89d...a9a

Reis til han idag du, så får du svar, skjønner godt du er mistenksom når han ikke tar tlf, men går ut for å ringe. Er redd for at magefølelsen din stemmer her.

Skrevet

Har du noen kjente som kan stikke innom for å sjekke?

Anonymous poster hash: 837f3...ae9

Skrevet

Hvorfor i all verden bør hun reise opp dit?

Det holder da vel at han har vært utro flere ganger, og at han ikke er istand til å kommunisere på normal måte eller ikke. Om det er ei dame eller en kompis på besøk nå, spiller ingen rolle. Fyren er en rass, og kan dumpes uten at TS trenger å bruke tid og penger på å reise til han og si ifra.

Anonymous poster hash: b7d4f...df8
  • Liker 1
Skrevet

Min tidligere kjæreste gjorde det der flere måneder på rad så tok han aldri tlf men sendte sms istedet, og heller gikk ut for å ringe eller når han var alene osv

Jeg brukte lang tid før jeg følgte magefølelsen min..etter 8 måneder fant jeg ut at han hadde vært utro alle di gangene med samme person, han inrømte det. Han er utro, gutter gjør ikke det der med tlfnen uten grunn, alle som er utro oppfører seg slik det er det de har til felles.. kjære deg, kjør opp dit eller slå opp via sms å ikje kontakte han! Da for du vekk oppmerksomheten han har til hun jenten han er med i helga å kansje kjører tilbake til deg pga at du endelig "dumper han"..du fortjener bedre uansett...men når du først innerst inne vet hva som foregår i helgen der, ødelegg det han holderpå med med å dukke opp eller slå opp. Enkelt å greit... lykke til:)

Anonymous poster hash: ba5ca...c87

Skrevet

Ring ham på kvelden, og be om å få snakke med kompisen. Hvis han nekter, erhan utro! Og han kan ikke bli sint for det heller, da han har brutt tillitten din flere ganger og må godta at du er mmistenksom....

Anonymous poster hash: 668d4...b7f

• Liker 1
Skrevet

TS her: tusen takk til alle som har svart. Hadde jeg kunnet hadde jeg nok allerede vært der. Jeg har barn og det er 5 timers kjøring hver vei. Magen min er ikke rolig i det hele tatt, iallefall ikke etter i går da jeg fikk en utskjelling etter noter for og ringe til han flere ganger når han hadde besøk. Det var så egoistisk av han at jeg kommer aldri til og ta kontakt før han gjør det, vet heller ikke om jeg gidder ta tlf da engang!

Selv om jeg ikke kom meg opp denne helgen, vil jeg med sikkerhet si at dersom han hat hatt denne damen, vil hun garantert komme på besøk igjen, og får da heller komme meg opp på overraskelse.

Han ville ha fred og prate med kompisen og ikke i tlf..for en egoist!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...