Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er helt fortvilet akkurat nå. Inatt da dama mi kom hjem så var hun så full at hun sovna av på sofan i stua. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har i det siste mistenkt at hun har et godt mye til en medarbeider og at de kanskje har noe på gang. Uansett så endte jeg opp med å sjekke tlf hennes og der sto det jammen meg det jeg hadde mistenkt

Han: bli med på nach

Hun: du vet at jeg syns du er digg men dette blir feil

Han: vi er jo tross alt venner og vi kan vel ha det moro uten å gjøre noe dumt

Hun: ja det er sant

Så ser jeg på tidspunktet på sms at rundt kl 5 så skriver hun

Hun: det der må du fan meg holde kjeft om.

Han hadde ikke svart. Allerede her kjenner jeg at det koker i meg. Jeg endte opp med å bruke hele arbeidsdag på å late som diverse prosjekter ble gjort, dagsorden ble fulgt og latet som om jeg var tilstede men i mellomtiden så spurte jeg en kompis av meg som jobber på samme sted som henne om hvor han dro etter gjengen på jobb hadde vært ute. Han sa at de planla nach alle mann, men endte opp med å bli altfor beruset alle mann og da var festen over for de fleste. Inkludert han som drev og sendte sms'ne.

Jeg kom hjem isted kl 3 og der lå ho i sofan. Leiligheten stinka parfyme, hårspray og en god dose med alkohol. Hiv i litt fettlukt fra junkfooden som lå her. Jeg vet ikke hva som skjedde men jeg innser at jeg har et sinneproblem. Uansett, så endte det opp med jeg klappa til henne i trynet. Før hun rakk å si noe som helst. Hjelp meg!! Hvordan kommer jeg meg ut av dette med æren i behold? Jeg vil nødig miste dama di også, men jeg innser vel at det er få ting jeg kan gjøre for å redde forholdet. Kunne like godt ha pakka hun inn i gavepapir og sendt'a til fyrn hun var hos inatt.

Hjelp meg :/

Anonymous poster hash: c4445...11d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lå hun bare og sov og så dro du til henne? Hvordan reagerte hun?

Skrevet

Nei, er bare så jævla irritert over megselv først og fremst og delvis henne så beklager at alle detaljene ikke er her. Nei, hun lå der og det så helt bomba ut. Så reiste hun seg opp for å gi meg en klem eller noe. Det var hvertfall skikkelig tilgjort og måten hun klarte å fake et så stort smil, fikk meg til å miste besinnelsen. Så jeg .... Ja .... Klappa til'a.

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg også gjort, jævla hora.

Anonymous poster hash: bf5c0...ac6

• Liker 11
Skrevet

Hun virker ikke å ha rent mel i (fylle)posen, men man må ikke angripe hverandre fysisk uansett.

Hvorfor er dere sammen egentlig?

Anonymous poster hash: b6b1c...fca
  • Liker 7
Skrevet

Har hun bekreftet at hun har vært utro? Fikk dere snakka om ting?

Skrevet

Først og fremst: :hug:

Jeg tror absolutt at du ikke har et sinneproblem. At du i det hele tatt klarte å komme deg jobb før du kasta ut hora er jo voksent i seg selv?
Dama står og pynter seg tydeligvis og later som om ingen ting har skjedd? Jeg skjønner hvorfor du klappet til henne. Og jeg syns faktisk det er akseptabelt! Hadde jeg vært utro mot kjæresten min, hadde jeg tenkt i etterkant at dette klappet fortjente jeg.

• Liker 6
Skrevet

Uansett hva hun har gjort, eller ikke gjort, skal du ikke slå henne. Du bør heller snakke med henne.

Du bør virkelig vurdere et kurs i sinnemestring.

Anonymous poster hash: f8a0e...40f
  • Liker 10
Skrevet

Utro eller ikke. Uansett grunn, så er ikke det grunn nok til at du har rett til å slå henne. Feigt å komme med at du har et sinneproblem i ettertid. Om hun ikke hadde grunn til å gå i fra deg før, så har hun det i alle fall nå.

• Liker 11
Skrevet

Utro eller ikke. Uansett grunn, så er ikke det grunn nok til at du har rett til å slå henne. Feigt å komme med at du har et sinneproblem i ettertid. Om hun ikke hadde grunn til å gå i fra deg før, så har hun det i alle fall nå.

Det er vel snarere han som bør gå fra henne...

Anonymous poster hash: 00721...876

• Liker 10
Gjest Blomsterert
Skrevet

Du kommer deg ikke ut med dette med æren i behold. Du slo uten at dere hadde vekslet et ord. Stygt og feigt av deg!

Det må jo gå an å snakke?

Likevel,jeg forstår godt at du ble lei deg,skuffet for så å bli sint. FØLELSENE dine er helt normale og forståelige! Men tenk litt etter hva du gjør med dem. Vold er så no no!!

Skrevet

1. Hun er hos moren. Vi skal ta en prat når hun kommer derfra en gang i kveld. Jeg vet bare ikke om jeg skal pakke sakene hennes allerede nå -kun for å komme i forkant av situasjonen- eller bare prate med henne.

2. Til den som sier at jeg er her for å legitimere handlingene mine - ta deg en bolle.

3. For all del ikke bedømm handlingene mine isolert sett. Ta hele situasjonen i betraktningen før du hopper til en konklusjon.

4. Jeg kom ikke hit for støtte eller sympati for de av dere som lurer. Jeg vil bare vite hvordan jeg kan redde dette.

5. Nei det er ikke bekreftet men jeg regner med sånne ting er ikke sånt folk er ærlig om. Regner med det blir en eller annen bortforklaring om at sms'ne ikke må tolkes dit eller dit. Magefølelsen skal jeg stole på nå.

Ts

Skrevet

Du slo så du har tapt

• Liker 8
Skrevet

DUMP henne!

Anonymous poster hash: f4266...3f2
  • Liker 2
Skrevet

Du slo så du har tapt

Hun gikk vel såret derfra, så jeg regner med at han vant?

• Liker 2
Skrevet

Hun gikk vel såret derfra, så jeg regner med at han vant? Anonymous poster hash: 00721...876

så målet var at hun skulle være såret? Jeg skjønner ikke hvordan han har vunnet
  • Liker 2
Skrevet

Du fortjener helvete mann

Anonymous poster hash: ec4c7...6f9
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner aldri mannfolkan som spørr om råd her inne. Kom deg langt vekk fra henne!!

• Liker 1
Skrevet

Skjønner aldri mannfolkan som spørr om råd her inne. Kom deg langt vekk fra henne!!

Ikke jeg heller... Å komme til et kvinnedominert forum og spørre om råd og meninger fra masse feminister som holder med den siden som heter kvinne nesten uansett hva som har skjedd kan vel ikke være en god ide.

• Liker 1
Skrevet

hadde slått selv jeg.. selv om det er totalt feil å slå selvfølgelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...