Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som har våknet opp en morgen og plutselig hatt følelser for en venn/bekjent?
Eller hatt lyst til å flytte/dra til et sted fordi dere har drømt om dette stedet?

Jeg drømte en gang om ene kompisen min, våknet opp og hadde følelser for han, men følelsene forsvant på dagen. Drømte senere om en annen bekjent som jeg ikke kjenner så veldig godt, våknet med følelser for han og hadde det i noen dager. Inntil jeg igjen hadde en intim drøm om samme kompisen, og våknet med følelser for han igjen, og har dem enda.. WTF? :P

Og nå i det siste har jeg flere ganger drømt om en by i Norge jeg nesten ikke har vært i..men har nå lyst å flytte dit fordi jeg har så masse bra drømmer om denne byen . hahahaha.. er det fler? ;)

Anonymous poster hash: 8072b...606
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømte en gang at jeg var kompis med en skuespiller som for en del år siden var med i "alle" norske filmer, så jeg var dritlei trynet hans.. Og hadde ikke sett de nyere han er med i.

Etter drømmen fikk jeg et forskjønnet inntrykk av han, synes han er flink, og har sett flere filmer han er med i.

Anonymous poster hash: 67d0e...bce
Skrevet

Jeg har ofte, alt for ofte erotiske drømmer om en venn av meg. Sa til en venninne at jeg bare drømte om Øyvind igjen... ;)

Anonymous poster hash: 47860...2d2
Skrevet

jeg hadde en erotisk drøm om kronprins haakon... våknet opp, googlet og leste om han... fordi jeg fikk en crush på han.

hver gang jeg ser han på tv eller i et blad smiler jeg, haha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...