Gjest Solstråla88 Skrevet 16. september 2014 #21 Skrevet 16. september 2014 Gleder meg veldig! På den tiden har jeg begynt og få gravid magen, vi skal feire julen hjemme i vår egen leilighet for første gang, med min familie. Jeg tror det blir en kjempe fin jul til tross for bekkenløsning
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #22 Skrevet 16. september 2014 Jeg gleder meg ikke og gruer meg ikke, men adventstiden synes jeg er i overkant masete siden folk virker så stresset. Det er kø og kaos i alle butikker og i trafikken. Det jeg savner med jul er barndommens julefeiring og når barna var små. Nå er det ikke det samme, og tv-kanalene er fylt med julefilmer man har sett hundre ganger før. Middagen og maten er også oppskrytt, men selve julaften og andre juledag bruker være hyggelig og koselig. Noen ganger er vi bare tre, fire stykker. Det er koselig, men det er mange som er død og som er dypt savnet. Jeg har lyst å reise bort i julen, men regner med at jeg ikke gjør det pga. familien. Har en liten familie. Jeg savner den tiden hvor det var første juledags frokost, og alt ble selvfølgelig ordnet av mine foreldre. Jeg ordnet også i stand til noen julefeiringer når barna var små og jeg hadde en mann. Det er ikke på den måten lenger. For mange er julen bare en tid man vil komme over, men jeg ser frem til februar og når solen begynner å varme og skiturer. Anonymous poster hash: 5307e...bcf
Gjest Kongsdatteren Skrevet 16. september 2014 #23 Skrevet 16. september 2014 Gleder meg til å få satt i gang spotify julelista mi og vente på snøen. Gleder meg til å kjenne lukten av gran i stua og spise masse god julemat. Gleder meg til å ake med niesene mine og bygge snømann. Gleder meg til å se all mulig disney og stemningsfulle julefilmer. Og sist, men ikke minst gleder jeg meg til å sette i gang nøye planlagte julegaver, fordi jeg elsker å overraske med personlige og unike gaver! <3 Jeg elsker julen og alt som følger med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå