Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise et par måneder etter jul og tenkte å få fikset vippene før jeg dro. Har tidligere vært hos pille joseep og vært veldig fornøyd. Det jeg er usikker på er om ulike salonger bruker mye av de samme teknikkene/vippene?

Har noen erfaring med å fylle på vipper et annet sted enn der de først fikk påsatt vippesettet? Var det et problem?

Dersom det blir svært vanskelig å få fylt de på i utlandet vurderer jeg å stå over hele greia.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer mye hva slags vipper og lim som blir brukt. Hun jeg går til vil ikke fylle på et sett som du har fått satt på et annet sted. Nettopp fordi det finnes så veldig mange ulike leverandører. I verste fall ender du opp med vipper som både kjennes og ser helt ulike ut.

Har dessverre ikke erfaringer fra utlandet, men i fare for å høres pessimistisk ut så tror jeg kanskje det blir tungvint.

Skrevet

Skal reise et par måneder etter jul og tenkte å få fikset vippene før jeg dro. Har tidligere vært hos pille joseep og vært veldig fornøyd. Det jeg er usikker på er om ulike salonger bruker mye av de samme teknikkene/vippene?

Har noen erfaring med å fylle på vipper et annet sted enn der de først fikk påsatt vippesettet? Var det et problem?

Dersom det blir svært vanskelig å få fylt de på i utlandet vurderer jeg å stå over hele greia.

De gode stedene gjør ikke påfyll på andres jobb da det er så mye dårlig jobb der ute. Og det er vel kun 2-3 steder i hele Oslo som er veldig bra.

Vipper, lim og teknikk er ofte det samme.

Anonymous poster hash: bbf5f...ab4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...