AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hei. Jeg har hovne slimhinner i den ene nesa. Muligens på grunn av trang neseskillevegg. Noen her som har tipst til hvordan jeg kan bli kvitt plagene? Har hørt at nasonex, saltvannspray, saltvann fra neseskyllekanne og at Fenumax kan hjelpe. Noen fler forslag? Anonymous poster hash: 8bacc...44a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 En henvisning til øre nese hals spesialist fra fastlegen?Anonymous poster hash: 9d592...71a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Det finnes et produkt som heter Saltpipe. Vet ikke helt om det hjelper i ditt tilfelle. Se om du kan finne det og om det kan være noe for deg. Anonymous poster hash: 6606d...396
Gjest Badabing Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Hei. Jeg har hovne slimhinner i den ene nesa. Muligens på grunn av trang neseskillevegg. Noen her som har tipst til hvordan jeg kan bli kvitt plagene? Har hørt at nasonex, saltvannspray, saltvann fra neseskyllekanne og at Fenumax kan hjelpe. Noen fler forslag? Anonymous poster hash: 8bacc...44a Jeg har det samme, og fikk resept på noe som heter Nasonex.
Gjest Solstråla88 Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Jeg har god effekt av Rhinocort
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Tusen takk for mange gode forslag her folkens En henvisning til øre nese hals spesialist fra fastlegen?Anonymous poster hash: 9d592...71a Det har jeg allerede. Anonymous poster hash: 8bacc...44a
Treningsglad Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Jeg har lest at isoton saltvannsløsning skal hjelpe. Kan man få kjøpt det reseptfritt på apoteket?
Cata Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Jeg tror jeg har litt av det samme og holder situasjonen noenlunde i sjakk med Miwana saltvannsspray, (Velger den som bare er saltvann uten tilsetning.) Skyller ellers innimellom med saltvann i nesehorn, spesielt dersom jeg mistenker jeg holder på å bli forkjølet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå