Gå til innhold

Er det helt greit?

Anbefalte innlegg

Gjest paramount
Skrevet

Hva syns dere om folk som oppdaterer FB, Instagram og blogg i arbeidstiden? Er det helt greit eller er det uakseptabelt? Misbruk av arbeidsgivers tid? Jeg vet hva jeg syns...lurer bare på hva andre syns og mener :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FB tilhører privatlivet, akkurat som mye annet på pc. På jobb skal man jobbe og kun det.

Anonymous poster hash: 12fac...c12
Skrevet

Avhenger av jobben spør du meg. Jobber du i et yrke der du har har mye tid du er disponibel er det helt greit for min del, feks butikkyrker i små butikker når butikken er i tipp topp stand og det er ingen kunder ser jeg ikke hvorfor det er skadelig. Det viktigste er vel at det ikke går utover den jobben man gjør.

I andre yrker må dette gjøre i pauser eller lignende.

• Liker 1
Skrevet

Avhenger av jobben spør du meg. Jobber du i et yrke der du har har mye tid du er disponibel er det helt greit for min del, feks butikkyrker i små butikker når butikken er i tipp topp stand og det er ingen kunder ser jeg ikke hvorfor det er skadelig. Det viktigste er vel at det ikke går utover den jobben man gjør.

I andre yrker må dette gjøre i pauser eller lignende.

Helt enig.

Skrevet

Null stress det. Det tar fem sekunder å skrive en statusoppdatering. Og sitter man å jobber intenst med en ting i fire timer, fortjener man et lite avbrekk før man gyver løs på de siste arbeidstimene.

Anonymous poster hash: 19d15...61e

Gjest Whitestripes
Skrevet

I pausen min kan jeg kikke innom facebook eller instagram, men vi har forbud mot å ha mobil på oss i arbeidstiden ellers.

Skrevet

Hva syns dere om folk som oppdaterer FB, Instagram og blogg i arbeidstiden? Er det helt greit eller er det uakseptabelt? Misbruk av arbeidsgivers tid? Jeg vet hva jeg syns...lurer bare på hva andre syns og mener :)

Jeg blogger ikke, men har en jobb der vi er på FB og instagram, og der det forventes at vi oppdaterer av og til. Altså helt akseptabelt å bruke sosiae medier i arbeidstiden,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...