Gjest paramount Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hva syns dere om folk som oppdaterer FB, Instagram og blogg i arbeidstiden? Er det helt greit eller er det uakseptabelt? Misbruk av arbeidsgivers tid? Jeg vet hva jeg syns...lurer bare på hva andre syns og mener
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 FB tilhører privatlivet, akkurat som mye annet på pc. På jobb skal man jobbe og kun det. Anonymous poster hash: 12fac...c12
Kjetil.. Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Avhenger av jobben spør du meg. Jobber du i et yrke der du har har mye tid du er disponibel er det helt greit for min del, feks butikkyrker i små butikker når butikken er i tipp topp stand og det er ingen kunder ser jeg ikke hvorfor det er skadelig. Det viktigste er vel at det ikke går utover den jobben man gjør. I andre yrker må dette gjøre i pauser eller lignende. 1
Infinite Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Avhenger av jobben spør du meg. Jobber du i et yrke der du har har mye tid du er disponibel er det helt greit for min del, feks butikkyrker i små butikker når butikken er i tipp topp stand og det er ingen kunder ser jeg ikke hvorfor det er skadelig. Det viktigste er vel at det ikke går utover den jobben man gjør. I andre yrker må dette gjøre i pauser eller lignende. Helt enig.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Null stress det. Det tar fem sekunder å skrive en statusoppdatering. Og sitter man å jobber intenst med en ting i fire timer, fortjener man et lite avbrekk før man gyver løs på de siste arbeidstimene. Anonymous poster hash: 19d15...61e
Gjest Whitestripes Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 I pausen min kan jeg kikke innom facebook eller instagram, men vi har forbud mot å ha mobil på oss i arbeidstiden ellers.
Brunhilde Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Hva syns dere om folk som oppdaterer FB, Instagram og blogg i arbeidstiden? Er det helt greit eller er det uakseptabelt? Misbruk av arbeidsgivers tid? Jeg vet hva jeg syns...lurer bare på hva andre syns og mener Jeg blogger ikke, men har en jobb der vi er på FB og instagram, og der det forventes at vi oppdaterer av og til. Altså helt akseptabelt å bruke sosiae medier i arbeidstiden,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå