Ungoliant Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg begynner å innse at håret mitt trenger en stuss. Problemet er at håret mitt vokser utrolig sakte, og sist jeg fikk stusset håret tok det TRE ÅR før håret ble like langt igjen. Jeg har tynt nordisk hår, og sist gang voldtok frisøren håret mitt til det var litt nedenfor skulderlangt, og tok full pris for det. Nå har jeg hår til litt nedenfor brystene, og jeg synes at det er perfekt lengde. Jeg elsker frisyren og lengden på håret mitt som det er, men det ser utrolig slitt og ustelt ut, så helhetlig sett går det vel opp i opp. Jeg har vurdert å gå til frisør i ett år nå, men frisørskrekken gjør det umulig. Jeg vil ikke betale masse penger for noe som jeg kommer til å angre på i årevis framover... Jeg trenger å ha langt hår for å se feminin ut, og jeg føler at jeg ser tjukk og stygg ut med kort hår.... Jeg har aldri vært fornøyd etter frisørbesøk før. Både dyre og billige frisører klipper bare alt for mye (type halve håret mitt!), og jeg gråter når jeg kommer hjem. Hva skal jeg si til frisøren for å få dem til å bare ta litt? Kan noen anbefale en frisør som kan stusse håret mitt i Bergen sentrum? Jeg vil stusse det slik at det ser litt mer "ordentlig" ut, men jeg vil at de skal ta så lite som mulig!
Gjest chisandra Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Å si "ta så lite som mulig" bør da være et godt utgangspunkt?
super-s Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Si at de skal ta så lite som mulig. Hvor bor du? Frisøren jeg har begynt å gå til er veldig flink til å bare ta tuppene. Hun vet jeg sparer, og tar derfor bare det hun er nødt til å ta. Jeg merket nesten ingen forskjell sist, annet enn at håret ble friskere.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Du må bare være bestemt og klar på hva du vil. Jeg har aldri hatt noen problemer med at frisører gjør noe annet enn vi er blitt enige om. Få frisøren til å se på håret ditt og anbefale en lengde som skal klippes vekk, men bli enig om at de ikke klipper så mye som en centimeter før du har godkjent nøyaktig hvor mye som skal klippes. Det kan dog hende at hvis du venter for lenge med å gå til frisør, så er du havnet i en ond sirkel der mye av håret er slitt og faktisk trenger å klippes vekk, fordi du ikke har klippet ofte nok. Anonymous poster hash: 6bc92...5d6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Kanskje du kan jobbe litt med den underliggende årsaken til dette? Det virker som om selvtilliten din er ganske skjør? Anonymous poster hash: 21e59...145
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Kan du ikke bare stusse det selv? Jeg har slutta å gå til frisøren da jeg ikke har noe spesiell klipp, har vel ca like langt hår som deg og stusser det selv 6 ganger i året (tar av et par cm). Synes frisør er bortkasta penger om man ikke har en kort frisyre. Anonymous poster hash: 7e71a...983 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå