AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Typen min hadde en vennehelg for litt siden, hvor han og en kamerat dusjet sammen. Det hele ble bare ledd av, men jeg sitter fortsatt med en litt ekkel følelse. Ikke fordi jeg tror kjæresten min tenner på menn eller noe, jeg bare føler at det er litt feil å gjøre slikt når man er i et forhold...? Syns det er litt merkelig. Jeg og bestevenninnen min kan skifte diskret i samme rom som hverandre, men jeg hadde ikke følt meg komfortabel med å stå naken med henne i en liten dusj, uansett hvor nære vi er. Hva tenker dere? Skal jeg ta det opp og fortelle at jeg syns det var ubehagelig eller skal jeg bare glemme det?Anonymous poster hash: 56eef...6f0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Jeg tror ikke det er noe å lage en sak ut av med mindre du tror han kan være bi eller homofil. Men for min egen del hadde det vært veldig ukomfortabelt og gjøre noe sånt. Helt uaktuelt faktisk. Litt som å dusje med noen i nær familie.. Uggh Anonymous poster hash: dd935...59a 2
Druid Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Du skal glemme det; du begynner med grensesetting overfor han som få eller ingen kan relatere seg til. 1
Gjest Coolaid Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 På trening dusjer vi sammen. Er vi på hyttetur eller hjemme hos noen for en helg så bruker vi badet for oss selv. I hvert fall er det min erfaring. Kanskje de har en "bromance" ? Spør ham om de dusjer sammen osv - si at dere jenter ikke pleier det og spør hva gutter gjør
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Du skal glemme det; du begynner med grensesetting overfor han som få eller ingen kan relatere seg til. Denne setningen skjønte jeg ikke helt. Kan du utdype?Anonymous poster hash: 56eef...6f0 8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 På trening dusjer vi sammen. Er vi på hyttetur eller hjemme hos noen for en helg så bruker vi badet for oss selv. I hvert fall er det min erfaring. Kanskje de har en "bromance" ? Spør ham om de dusjer sammen osv - si at dere jenter ikke pleier det og spør hva gutter gjør Takk for svar! Har veldig lyst å spørre han litt mer om hendelsen og litt bedre forklaring enn at "jeg og Kim dusja sammen i helga. Skulle spare litt vann, hehe." Det må vel være innafor å be om litt mer utfylling..? Anonymous poster hash: 56eef...6f0 1
Gjest daisydaisy Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Jeg finner det helt naturilg å dusje naken i damegarderoben til treningssenteret. Jeg hadde derimot ikke syntes det hadde vært så ok om venninnen min hadde stilt seg under samme dusj som meg. Hadde heller ikke likt det om kjæresten min hadde dusjet såpass nærme en annen mann. 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Intimsonen er forskjellig. Jeg ville ikke hatt noe problem med at min type dusjet sammen med andre. Hvis dette er noe han alltid har gjort, og som han har et helt naturlig forhold til så ville jeg følt at det er galt for meg å begynne å bestemme hva han har lov og ikke lov til å gjøre når det ikke er ment noe seksuelt med det. Selv om man er i et forhold så er man fortsatt individer, og det burde være grenser for hvor mye man skal "bestemme" over den andre når det kommer til ting personen alltid har gjort. Anonymous poster hash: a2de8...5f5 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Mannen dusjer med kompiser etter trening i fellesdusjen. Hadde han begynt med det hjemme bare de to hadde jeg syntes det var veldig merkelig. Anonymous poster hash: 9f5f9...527 3
Gjest Blomsterert Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Syns bare det er rart. Og det ville jeg sagt til typen. Ikke gjort noe mer ut av det.
Cathrine88 Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Men hvorfor? Dersom det faktisk var vannmangel, eller de hadde to minutter på seg på å bli rene før millionprisen gikk til noen andre hadde det vært noe annet, men dette virker jo temmelig meningsløst. 5
Druid Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Denne setningen skjønte jeg ikke helt. Kan du utdype?Anonymous poster hash: 56eef...6f0 Der er mange typer grensesettinger du kan sette ovenfor en partner, noen relativt selvfølgelige, andre mer uvanlig. Jeg forutsetter her at dette var en spesiell situasjon og at det kom ut i naturlig samtale og følgelig hopper jeg til den konklusjonen at dette ikke var noen måte å bygge aksept for at han skal ha homoerotiske opplevelser. Det var en setting, det var en naturlig forløp, det var tett knyttet til deres normale forhold seg i mellom, men han syntes det var odde nok til å dele. Jo flere grenser du setter for han basert på vage følelser og ikke reelle risikoer, og jo nærmere du beveger deg på å begrense partnerens egne naturlige grenser, jo større problemer vil du få over tid. Og vage, personlige, "urimelige" grenser skal man ikke ignorere, men man bør utfordre dem, ellers går man inn i en spiral der man setter flere og flere urimelige granser til det ikke finnes plass for partneren lenger. Så både for deg selv og for deres parforhold over tid, skal du ignorer det du kan av disse. Idet de ikke er vage lenger og du føler dette ER alvorlig skal du gjøre det slut, men foreløpig virker det mere som det mere handler om at du projiserer dine følelser knyttet å dele dusj med en venninde over på han. Og det blir naturlig nok feil. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Jeg kan ikke si at dette er noe han og kompiser har pleid å gjøre, er derfor jeg syns det var litt rart. Føler i allfall jeg trenger litt mer kjøtt på benet og høre på hvilke måte det gikk for seg. For jeg syns i utgangspunktet det er merkelig å stå i en dusj sammen med en venn. Det handler ikke om at jeg har tenkt å sette noen urimelig grenser, men jeg syns dette var abnormalt fra hans side. Jeg har også lyst å fortelle han at jeg syns det var litt ubehagelig. Vi ser hverandre ikke så ofte, så når vi har lite tid til slike kjæresteaktiviteter føles det kanskje ekstra feil at han gjør slikt med kamerater.Anonymous poster hash: 56eef...6f0
Red-Ruby Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Intim sonen er forskjellig,men jeg har aldri hørt om å dusje i en liten dusj med kompisen før.. 1
Chloe- Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Høres ut som en fyllegreie. Jeg ville ikke tenkt mer over det. 8
Nanami Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Kjæresten min har gjort det med kompiser noen ganger. Det er bare på tull og er alltid alkohol involvert. Synes ikke det er noe problem. Hadde han derimot vært bi så hadde jeg nok reagert. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 Dette var på formiddagen, dagen derpå før alkoholinntaket startet igjen. Så nei, det var ikke en fylleepisode :sAnonymous poster hash: 56eef...6f0
Lollipops Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 Kjæresten min og bestekompisen har dusjet sammen noen ganger. Det skjedde på fylla og var bare for moro skyld. Skjønner ikke helt greia jeg heller, men de får nå holde på som dem vil. Tror ikke det er noe å bekymre seg for, TS. Gutter er rare 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 kuk mot kuk er bedre enn hår i sluk... deal with it. Anonymous poster hash: bf86a...48c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #20 Skrevet 12. september 2014 Helt klart bøg.Anonymous poster hash: c4073...4d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå