Ayesh Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 (endret) Hei hvor lenge kan man gå på pergotime? Denne mnd er det fjerde gangen jeg skal ta pergotime. Har alle 3 gangene gått på dobbelkur. Burde jeg ta pause nå?? Endret 12. september 2014 av Ayesh
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hva mener legen din da? Jeg hadde ikke gått på pergotime så lenge i gangen. Anonymous poster hash: 9fc4d...700
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Jeg lurer egentlig på dette selv.. Jeg får eggløsning av pergo og har blitt gravid en gang(men mistet), så gjerne skulle man jo ha fortsatt Tror du må spørre legen rett og slett, men jeg har lest at man max burde få for 3-4 mnd. Grunnen er vel forhøyet fare for kreft + at har man prøvd 4 perioder med det og det ikke fungerer, så er det på tide å prøve noe annet. Jeg kan ta feil her altså, men det er nå dette jeg mener jeg har lest. Men 4 ganger uten pause? Skal man ikke ha pausemnd mellom hver gang? Anonymous poster hash: 5be84...126
Ayesh Skrevet 12. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2014 Huff jeg vet ikke hva man burde gjøre. Jeg går også på progynova og provera. Sluttet med provera siden oppgaven til provera er å gi mensen men jeg vil jo bli gravid. Så jef sluttet med provera. Lurer på om pergotime og progynova
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 ???Anonymous poster hash: c3a2a...1e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå