AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg er en kar som har hatt mange venninner opp igjennom tiden, gjengangeren er at vi stort sett alltid ender opp med å ha sex, stort sett på deres insiativ. Jeg skjønner ikke greia, for de samme jentene sier de ser på meg som en venn osv og at de ikke vil ha et forhold, men allikevel så ender vi opp med et fuckfriend forhold. Dette har skjedd med flere forskjellige type jenter, både jenter som drar på fylla og fikser seg ons, og jenter som er mer forholdstyper som er sjenerte og rolige og ikke ligger rundt. Jeg blir ikke klok på det og begynner å lure på om det er noe galt med meg.. Samme jenter sier de ikke har følelser men det blir et helvetes hvis jeg roter med andre jenter.. Anonymous poster hash: e4495...648 1
Red-Ruby Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 beklager å skuffe deg,men menn og kvinner er ganske like. Det er ikke sånn at kvinner tenker bare på barn og ekteskap,noen vil bare ha sex på samme måte som en mann bare vil ha sex. Du ser forskjell på å være seksuelt tiltrukket til noen og forelsket i noen vel?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 beklager å skuffe deg,men menn og kvinner er ganske like. Det er ikke sånn at kvinner tenker bare på barn og ekteskap,noen vil bare ha sex på samme måte som en mann bare vil ha sex. Du ser forskjell på å være seksuelt tiltrukket til noen og forelsket i noen vel? Det har jeg vanskelig for å tro. Den store drømmen til de fleste jenter, fra de er små, er jo å bli en liten "prinsesse" som blir gift med en prins. De fleste damer drømmer om prinsen på den hvite hesten. Anonymous poster hash: 35100...4e1
Red-Ruby Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Det har jeg vanskelig for å tro. Den store drømmen til de fleste jenter, fra de er små, er jo å bli en liten "prinsesse" som blir gift med en prins. De fleste damer drømmer om prinsen på den hvite hesten. Anonymous poster hash: 35100...4e1 ok
Kosetiger Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Kan det hende at de finner deg trygg og pålitelig? Noen ganger ønsker man sex pga den fysiske tiltrekningen, andre ganger fordi man er glad i noen og personen gir en trygghet.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 ok Anonymous poster hash: 35100...4e1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Kan det hende at de finner deg trygg og pålitelig? Noen ganger ønsker man sex pga den fysiske tiltrekningen, andre ganger fordi man er glad i noen og personen gir en trygghet. Vel at dem er glad i meg og at jeg gir dem trygghet kan nok stemme, men hva er forskjellen på meg og alle de andre kompisene dems som de blir helt kleine av når de prøver seg på noe? Anonymous poster hash: e4495...648
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Jeg er forresten i begynnelsen av 20 årene så noe barn og ekteskap har aldri vært noe tema.. Anonymous poster hash: e4495...648
Kosetiger Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Vel at dem er glad i meg og at jeg gir dem trygghet kan nok stemme, men hva er forskjellen på meg og alle de andre kompisene dems som de blir helt kleine av når de prøver seg på noe? Anonymous poster hash: e4495...648 Forskjellen er kanskje der, at de prøver seg og ikke du..? Jentene får en følelse av at du er stabil, trygg, god etc. Da jeg var litt yngre og singel, så hadde jeg heller regelmessig sex med en venn jeg var ordentlig trygg på og som jeg stolte på, enn å finne en kjekkas på byen. Sistnevnte har alltid vært helt uaktuelt for min del.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Vel at dem er glad i meg og at jeg gir dem trygghet kan nok stemme, men hva er forskjellen på meg og alle de andre kompisene dems som de blir helt kleine av når de prøver seg på noe?Anonymous poster hash: e4495...648 Jeg vil gjette at du kanskje er mer avslappa rundt dette med sex enn de? Anonymous poster hash: 459bc...4e1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Spørs hva du legger i avslappet. Jeg er ihvertfall fra tidligere kjent for å være en kar som roter mye rundt og ikke forplikter meg til jenter. Men når det ligger et vennskap i bunn stiller saken seg annerledes og jeg tar veldig godt vare på og stiller alltid opp for de jeg er glad i. Anonymous poster hash: e4495...648
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Med avslappa mente jeg at det ikke er noen big deal for deg, og at du ikke kommer til å bli helt stalkerish som enkelte gutter kan bli. Også har man jo det at enkelte jenter liker gutter som allerede har blitt "akseptert" hos andre jenter. Anonymous poster hash: 459bc...4e1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Forskjellen er kanskje der, at de prøver seg og ikke du..? Nja, nå har ikke jeg vært noen flue på veggen, men er ganske sikker på at jeg hadde fått sex om det var jeg som hadde prøvd også. F.Eks hvis en av disse jentene av praktiske årsaker måtte sove i samme seng som en nær kompis som jeg vet de føler seg trygge på. Hun legger seg med ryggen til helt på andre siden av senga. Mens med meg legger de seg i armkroken, koser og tafser i samme situasjon... Anonymous poster hash: e4495...648
Cathrine88 Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Sier de at de ikke er tiltrukket av deg? Jeg vil tro at de er mye mer seksuelt tiltrukket av deg enn av de andre kompisene som prøver seg. "Bad boy med et hjerte av gull"-greia du har gående er uimotståelig for mange (spesielt veldig unge) jenter. 3
Kosetiger Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Vi mennesker blir tiltrukket av både ytre og indre kvaliteter og egenskaper. Hvis du mener de ikke liker dine ytre, så er det noen indre kvaliteter ved dei de blir trukket mot. Eller så har du kanskje en stor penis og dermed løsningen på gåten.
Kosetiger Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Sier de at de ikke er tiltrukket av deg? Jeg vil tro at de er mye mer seksuelt tiltrukket av deg enn av de andre kompisene som prøver seg. "Bad boy med et hjerte av gull"-greia du har gående er uimotståelig for mange (spesielt veldig unge) jenter. Enig i den
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 Med avslappa mente jeg at det ikke er noen big deal for deg, og at du ikke kommer til å bli helt stalkerish som enkelte gutter kan bli. Også har man jo det at enkelte jenter liker gutter som allerede har blitt "akseptert" hos andre jenter. Anonymous poster hash: 459bc...4e1 Tror du treffer spikeren på hode ganske bra. Jeg får sjeldent følelser og er ganske laidback. Med mindre jeg faktisk har følelser for jenta da, da blir jeg helt psykopat hvis ting ikke går min vei Anonymous poster hash: e4495...648
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 Sier de at de ikke er tiltrukket av deg? Jeg vil tro at de er mye mer seksuelt tiltrukket av deg enn av de andre kompisene som prøver seg. "Bad boy med et hjerte av gull"-greia du har gående er uimotståelig for mange (spesielt veldig unge) jenter. Ingen har sagt det til meg og de som har sagt noe har sagt de synes jeg er kjekk ol. Jeg er ikke så raus med komplimenter selv, så det er ikke så ofte vi snakker om sånt. Men hvis man er gode venner, seksuelt tiltrukket, har god kjemi og trives ihverandres selskap hvorfor vil ikke disse jentene forplikte seg? Anonymous poster hash: e4495...648
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Vet ikke hva du mener med veldig unge jenter, men holder meg på jenter over 20 år, selvsagt yngre når jeg var yngre selv da... Anonymous poster hash: e4495...648
Cathrine88 Skrevet 12. september 2014 #20 Skrevet 12. september 2014 (endret) Ingen har sagt det til meg og de som har sagt noe har sagt de synes jeg er kjekk ol. Jeg er ikke så raus med komplimenter selv, så det er ikke så ofte vi snakker om sånt. Men hvis man er gode venner, seksuelt tiltrukket, har god kjemi og trives ihverandres selskap hvorfor vil ikke disse jentene forplikte seg?Anonymous poster hash: e4495...648 Jeg beklager å måtte si det, men dersom du er kjent for å rote rundt, ha sex med alle venninnene dine og aldri forplikte deg, og i tillegg faktisk ikke forteller disse jentene at du er interessert i et forhold, så er det nok mange som vil se på deg som en man har sex med, men ikke blir kjæreste med. Du kan forandre på det hvis du vil. Med "veldig unge jenter" mente jeg jenter opp til begynnelsen av tyveårene. Jeg regner med at dette har foregått i noen år. Jeg ser at dette ble litt vel krasst. Jeg mener absolutt ikke at du har gjort noe galt. Endret 12. september 2014 av Cathrine88 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå