Yzma Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 (endret) Hei folkens! Jeg er litt i tvil om hvordan type ansiktsfasong jeg har, så tenkte kanskje jeg skulle høre med dere, dere er jo pros alle mann. Jeg vurderer en kjempekort hårklipp og vil gjerne finne ut hvordan type klipp som kunne passet til ansiktsformen. Dere må gjerne foreslå klipp også Snakker om sånn skikkelig kort da, bare så det er klart Endret 12. september 2014 av Gwynevere
Professor Orm Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 (endret) Hei folkens! Jeg er litt i tvil om hvordan type ansiktsfasong jeg har, så tenkte kanskje jeg skulle høre med dere, dere er jo pros alle mann. Jeg vurderer en kjempekort hårklipp og vil gjerne finne ut hvordan type klipp som kunne passet til ansiktsformen. Dere må gjerne foreslå klipp også Snakker om sånn skikkelig kort da, bare så det er klart Det hadde vært flott om du kunne lagt ut et bilde hvor du har dratt alt håret vekk fra ansiktet. Litt vanskelig å si når man ikke ser hele panna. Endret 12. september 2014 av Professor Orm 1
Leini Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Ganske ovalt ansikt. Og du har fine og tydelige trekk, så du kommer til å bli kjempeflott med kort hår. 1
Yzma Skrevet 12. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2014 (endret) Det hadde vært flott om du kunne lagt ut et bilde hvor du har dratt alt håret vekk fra ansiktet. Litt vanskelig å si når man ikke ser hele panna. (og hadde du giddi å sletta bilde fra sitatet? Vil ikke ha det her forever) Endret 12. september 2014 av Gwynevere
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Du må ta et bilde hvor du er avslappet i ansiktet og i en mer nøytral vinkel. Vanskelig å se når du lager en grimase, har hår over pannen og tar bilde i fugleperspektiv.Anonymous poster hash: 76e5c...3a0 2
Yzma Skrevet 12. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2014 Jaa, kanskje jeg bare skal vente til jeg drar til frisøren. De burde jo vite litt!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Tror du hadde kledd best halvlangt hår med pannelugg Anonymous poster hash: 53e81...22a 1
Yzma Skrevet 12. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2014 Tror du hadde kledd best halvlangt hår med pannelugg Anonymous poster hash: 53e81...22a Oi, der er jeg skikkelig uenig faktisk haha.
Professor Orm Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 (og hadde du giddi å sletta bilde fra sitatet? Vil ikke ha det her forever) Vil si du har hjerteformet ansikt. Hva med Pixie cut? pixie cut 1
Yzma Skrevet 12. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2014 Vil si du har hjerteformet ansikt. Hva med Pixie cut? pixie cut Ja, det var noe alá det jeg hadde tenkt på faktisk.. Noe som dette: Jeg er så utrolig dårlig på ansiktsform, hadde en venninne som sa jeg hadde rundt ansikt, men jeg var ikke heeelt sikker på om jeg var enig, syntes det var litt for langt til å være rundt.
Professor Orm Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Ja, det var noe alá det jeg hadde tenkt på faktisk.. Noe som dette: Jeg er så utrolig dårlig på ansiktsform, hadde en venninne som sa jeg hadde rundt ansikt, men jeg var ikke heeelt sikker på om jeg var enig, syntes det var litt for langt til å være rundt. På det første bildet ditt så det rundt/ovalt ut, men på det andre bildet så det mer hjerteformet ut. Tror uansett du kan passe sånn klipp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå