AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Kameraten til samboeren,har flørtet med og prøvd seg på,meg på sms. Han har til og med prøvd å stille samboeren i et dårlig lys. Likevel velger min samboer å holde kontakt med og møte denne fyren. Hva hadde dere tenkt om det? Han har ikke en gang konfrontert ham med hva som skjedde.Anonymous poster hash: 29d6b...ee2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Jeg har opplevd akkurat det samme....fortalte samboern hva som skjedde og da var det slutt på det vennskapet! De har ikke snakket sammen etter det...det er nå 7 år siden. Samboern sier idag at han er glad for at jeg sa ifra med engang Anonymous poster hash: 0c18b...31c
Gjest Malanthor Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Krev at din samboer kutter han ut. Å oppretholde kontakt med et såpass negativt moment som denne fyren utgjør er bare en belastning for forholdet. Og rent personlig høres samboeren din ut som en merkelig skrue. Hvem er det som godtar slikt av "kameraten" sin må man undres.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Jeg har gitt beskjed og visst alt av mnd/sms umiddelbart. Svarte aldri selvsagt. Anonymous poster hash: 29d6b...ee2
umwar Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Be han slutte, og så gi beskjed til din samboer om hva han holder på med. Høres ut som en dritt av en kompis
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Mms skulle det stå. tsAnonymous poster hash: 29d6b...ee2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Han har sluttet nå, dette er 3-4 mnd tilbake i tid.Anonymous poster hash: 29d6b...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå