AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Jeg har akkurat blitt den lykkelige eier av en liten byleilighet. Det eneste problemet er at den har brystpanel, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kombinere dette med elektriske ovner. Det er gammelt originalpanel, så jeg kan ikke kaste det ut heller. Noen som har noen gode forslag? Jeg har et ganske moderne interiør iblandet noen gamle arvestykker. Har ikke lyst til å ha "løse" ovner pga små barn. Anonymous poster hash: d7448...980
Gjest Anubiel Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hva består problemet i? Å henge noe i det hele tatt på panelet eller utseendet? Dersom det er det siste så burde du ta en titt på glassovner. Vi skal bytte ut alle panelovner i huset vi har kjøpt med slike. De ser litt lekrere ut, synes vi i alle fall. De finnes i mange farger, eller gjennomsiktig, f.eks. slik:
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #3 Skrevet 16. september 2014 Hva består problemet i? Å henge noe i det hele tatt på panelet eller utseendet? Dersom det er det siste så burde du ta en titt på glassovner. Vi skal bytte ut alle panelovner i huset vi har kjøpt med slike. De ser litt lekrere ut, synes vi i alle fall. De finnes i mange farger, eller gjennomsiktig, f.eks. slik: Takk for tipset! Kanskje dette kunne bli bra. Problemet er at jeg ikke synes det blir så pent med en hvit glatt ovn til det gamle brystpanelet. Anonymous poster hash: d7448...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå