AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Vi har et kjøkken med liten benkeplass. Er det noen her som har tips til smart oppbevaring av kjøkkenutstyr og orden på benken? Legg gjerne ved bilde.Anonymous poster hash: c91cf...20b
Gjest Sala21 Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hvor lite benkplass? Jeg har ikke så mye benkplass, og nesten enda mindre skapplass, så jeg sørger for å sette bort alt som ikke blir jevnlig brukt. Altså, legger det i kjellereren...
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Hvor lite benkplass? Jeg har ikke så mye benkplass, og nesten enda mindre skapplass, så jeg sørger for å sette bort alt som ikke blir jevnlig brukt. Altså, legger det i kjellereren... LITEN! Har ikke målt. Anonymous poster hash: c91cf...20b
Scherbatsky Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 I forrige leiligheten hadde jeg ca 60x60 cm benkeplass til sammen (leiligheten var generelt liten, så det sto til stilen), resten var vask og komfyr. Savner ikke akkurat det ved den leiligheten! Jeg valgte rett og slett å sette vekk så mye som mulig, og lage det koselig på den lille plassen. En plante (type krydder), ett par fine kopper og ting som ikke fikk plass i skapet pga høyde, som var en glasskrukke med mel i. Alt annet gikk ned i skuffer og opp i skap. Lag orden i skapene slik at de er enkle å finne ting i, da blir det ikke SÅ kjedelig å leite frem i skapene hele tiden, siden alt ligger borte. "Variera" boksene fra Ikea er greie til å samle krydder, poser, etc i, skriv lapp på, så vet du hva som er i. Hvis du har lov til å henge opp, så er det jo greit å henge S-kroker til å ha sleiver etc på, ved komfyren. Knivlist er greit. Heng opp en bildelist som hylle, så får du plutselig plassert litt småtteri der. Jeg satte rett og slett kaffemaskinen på kjøkkenbordet og laget ett lite kaffehjørne der. Jeg satte kjøkkenmaskiner i en hylle i klesskapet (1-roms, stort skap). Man må tenke litt ekstra, men det går fint ann å få det koselig :D 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Jeg har valgt å ha ting jeg ikke bruker daglig et annet sted. Kjøkkenmaskinen min står f.eks.i klesskapet.Anonymous poster hash: e75c9...ea9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Takk for tips. Flere forslag? Anonymous poster hash: c91cf...20b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Ingen?Anonymous poster hash: c91cf...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå