Gå til innhold

Jeg har ingen problemer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tannlegen. Hvem trenger vel ikke en sobril for å bestille time til mannen? Og to for å bli med og sitte på venteværelset?

Anonymous poster hash: 489bf...47f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du skal trolle kan du i det minste poste med et (originalt) brukernavn.

Skrevet

Hæ? Skjønte ikke......

Skrevet

Med tannlegen. Hvem trenger vel ikke en sobril for å bestille time til mannen? Og to for å bli med og sitte på venteværelset? Anonymous poster hash: 489bf...47f

Godt eksempel på tablettmisbruk!

Anonymous poster hash: fa8ad...5b3

Skrevet

Så flink du er

Takk? Eller sarkasme?

Hæ? Skjønte ikke......

Ironi og seriøs tannlegeskrekk.

Tablettmisbruk er å bruke piller til noe annet enn det de er ment for/jeg har fått dem for. Jeg får sobril pga angst, nettopp for å bruke dem i sånne situasjoner. Hvis jeg skulle brukt dem til å ruse meg kunne jeg like godt brukt dem hjemme.

Hva er din definisjon av misbruk?

Dersom du skal trolle kan du i det minste poste med et (originalt) brukernavn.

Ingen trolling. Bare seriøs tannlegeskrekk.

• Liker 3
Skrevet

Aaaa, da henger jeg med. Du må ta tabletter for å bli med også!!? Hvor mange tar du da DU skal sitte i stolen selv?

Jeg hadde skikkelig tannlegeskrekk før. Men så fikk jeg en fantastisk dyktig tannlege. Som visste hva det ville si å være redd. Nå er frykten borte, og jeg reiser ditt med et smil:)

Gjest Blomsterert
Skrevet

Med tannlegen. Hvem trenger vel ikke en sobril for å bestille time til mannen? Og to for å bli med og sitte på venteværelset?

Måtte le. Du må ha tidenes tannlegeskrekk for å ta en pille for å RINGE tannlegen!?

Alvorlig? Vet at visse sliter voldsomt med fobier. Selv klarer jeg ikke se fra store høyder,hverken på bilder eller tv fks. Blir svimmel og får seriøst angstsymtomer som pusteproblem osv. Så har en fobi kan det være ganske så heavy. Men igjen,ta en sobril for å bare ringe? Uff,haha

Skrevet

Jeg klarte meg med en sobril. Hurra for meg. (Tar to når jeg skal til tannlegen selv, i tillegg til imovane og sobril for å sove natten før.)

Mannen klarte seg kjempebra, men det blir jo en del å gjøre, han har ikke vært hos tannlege på mange år. Han ergret seg over regninga, jeg var bare lettet da han kom ut og jeg så han var i god behold.

• Liker 1
Skrevet

Måtte le. Du må ha tidenes tannlegeskrekk for å ta en pille for å RINGE tannlegen!?

Alvorlig? Vet at visse sliter voldsomt med fobier. Selv klarer jeg ikke se fra store høyder,hverken på bilder eller tv fks. Blir svimmel og får seriøst angstsymtomer som pusteproblem osv. Så har en fobi kan det være ganske så heavy. Men igjen,ta en sobril for å bare ringe? Uff,haha

Er også en som fikk angst anfall av å ringetannlegen. Dette etter å ha bodd i utlandet og fått rotfylling uten bedøvelse i flere runder. Kaldsvette, hjertet raste, beina tunge som bly, hyperventilerte og tunnel syn følelse og alt det der. Bare av å holde i telefonen og trykke nummeret. Minnet av smerten og angst for den var alt.

Heldigvis er det bedre nå, men den gang var å ringe vanskelig.

• Liker 1
Skrevet

Vel, det å ringe tannleggen kan jo vekke en ganske så sterk angst reaksjon om man i første omgang er redd for tannleger fra før.

• Liker 1
Skrevet

tablettmisbruk om man tar angst dempende medisiner når man får angst? beklager ser ikke helt logikken din.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...