ppostcard Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 På tirsdag var jeg hos frisøren å farget håret. Har tidliger farget håret mye både hos frisør og hjemme. I dag, fredag, våknet jeg med rødt utslett i hele ansiktet og ansiktet føles veldig varmt. Det er i hele ansiktet untatt rundt øynene og på nesen. Kan dette være en reaksjon på fargingen eller kan det være noe annet?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Ja det kan det. Gå til lege og få en legeuttalelse. Ved neste gangs fargeforsøk kan du få alvorlige problemer dersom dette er en allergisk reaksjon.Anonymous poster hash: 1de1d...b95
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Ja det kan det absolutt være. Selv hadde jeg farget håret i årevis, og plutselig en gang fikk jeg utslett i hodebunnen og tinningen, merket at det gjorde vondt å farge håret den gangen også. Forsøkte en gang til senere, gikk enda verre da. Eneste du da kan gjøre er å ha din egen hårfarge, eller bleke det, da bleking er verre for håret, men ikke hodebunnen, og har andre kjemiske komposisjoner. Så jeg fikk fra å være mørkebrun til blondine. Og husk, allergiske reaksjoner kan bli verre og verre for hver gang du får dem, og leser du, finnes det t.o.m jenter som har dødd av det. Så ikke risiker skjebnen med å farge håret flere ganger. Anonymous poster hash: 037db...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå