Christine1990 Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Håper noen har en skikkelig god rettetang å anbefale meg? Gjerne en som ikke er alt alt for dyr..?
Infinite Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 GHD er definitivt den beste rettetangen jeg har hatt. Selv om den er litt dyr, så er den verdt det. Den retter raskt og håret holder seg rett hele dagen, den lugger ikke når du bruker den, i tillegg til at det er enkelt å lage krøller med den. Dessuten skal den slite mindre på håret.
Gjest _LilleMy Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Anbefaler GHD jeg også. Den er dyr, men virkelig verdt det! Retter raskere enn noen rettetanger jeg har prøvd, holder seg hele dagen, blir fort varm og lugger ikke når man bruker den Har også hørt at den sliter mindre på håret, og det er jo et pluss. Det er uten tvil den beste rettetangen jeg har prøvd, og jeg har prøvd mange! Har hatt min i flere år uten noen tegn på at den begynner å takke for seg med det første.
hanne_ Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 GHD! Den varer jo evig også, så går greit at den koster litt.
Blablaa Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Hvor får man kjøpt GHD billigst? Ser den koster 100 kr billigere på nett noen plasser enn frisørene. Men hvor er det tryggest å kjøpe?
spøkelset Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Hvilke GHD-rettetenger er de beste? Ser det er tre ulike størrelser? Hva holder for et halvlangt, tynt hår som mitt? Og har de ulike modellene ulike funksjoner, eller er det bare ulike fargekolleksjoner?
Christine1990 Skrevet 16. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2014 Tusen takk for alle svarene:) en stemning kan man trygt si!! Hehe:) Ut fra det jeg har lest skal medium/classic være tengene som skal være de mest allrounde. Så nå har jeg nettopp bitt i det sure eplet og bestilt http://www.ghdhair.com/no/gold-series/ghd-gold-classic , vær forsiktig alle sammen, skal vist være veldig mye fake der ute!!! Linken jeg har lagt ved er ghd sin offisielle side. Men om den jeg nå har kjøpt var noe billigere på nett eller ikke, må jeg nesten komme tilbake til, skal sjekke neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå