mari_92 Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hei! Jeg bor i Bergen og skal være med kjæresten på gardeball den 15. november i Oslo.. Lurte på om noen kunne anbefale noen steder hvor de setter opp hår og gjør make up til slike ting?
Kosetiger Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Så gøy Da jeg var på gardeball i 2010 sminket jeg meg selv og en frisør som kjenner familien satte opp håret mitt. Jeg ordner stort sett håret selv, enten med krøllstaven eller french twist. Sistnevnte er en veldige enkel oppsatt som jeg syns kan være like fin som en oppsatt hos frisør Vet at mange snakker pent om hendrix i Oslo Kos dere masse! Det er en fantastisk kveld
mari_92 Skrevet 14. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2014 Takk for svar, skal sjekke ut hendrix! 😄
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Jeg fikset hår og sminke selv. Veldig få av kvinnene på gardeballet hadde vært hos frisøren. Det er formelt, men ikke å formelt. Kos deg på gardeball, det er et fantastisk artig ball!! Anonymous poster hash: 0a9c9...46b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Da jeg var på gardeball så hjalp en flokk med venninner meg å fikse hår, negler og sminke, de andre jentene på ballet hadde også fått hjelp av sine venninner igjen. Veldig få hadde gått til frisør eller sminke, og vi så veldig flotte ut hele gjengen. Som en annen sa, det er ikke det mest formelle du skal på, men formelt nok Anonymous poster hash: c3441...375
Kosetiger Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Btw, når vi er inne på formaliteter! Beste tipset jeg har er å være edru nok til å hilse på gardesjefen og konen hans på en fin måte og at du klarer å danse på en ordentlig måte. Var ikke så pent å se jenter og gutter som nærmest snublet over gardesjefen og kona, eller de som bokstavelig talt prøvde å danse vals naken...
goldenchanel Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Makeup mekka fikser hår og sminke for rundt 500kr, jeg gjorde det før et julebord og var kjempefornøyd! Gardeball er kjempemorro, det er som regel litt mer uformell fest på kvelden så ta med ett skift med en annen kjole
mari_92 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2014 Tusen takk for tips alle sammen, tror i alle fall jeg må til frisør og ordne håret da jeg er ganske dårlig til dette selv, men kan kanskje vurdere å fikse sminke selv hvis det ikke er så formelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå