AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Som topicen sier - jeg sliter noe helt endeløst med at dama ikke er interessert i å være intim med meg. Nå vil jeg bare ha andre sine synspunkt på hva jeg gjør galt, eller hva som er galt i dette forholdet. Dette vil kanskje sjokkere en del her, men sex har vi egentlig ikke. De siste tre årene av forholdet har vi hatt sex en gang hvert år om jeg ikke husker helt feil. Så vi begynner ikke der, vi begynner med at jeg vil ha intimitet, toveis intimitet. Jeg vil at hun bare skal gi meg litt mer oppmerksomhet når vi feks. ligger i senga med lite klær på. Føler jeg har forsøkt det meste for å klare å få henne kåt. Jeg mistenker at hun faktisk blir kåt også, men hun sier at det bare er travelt at jeg feks. fingrer henne før hun sovner. Jeg har blitt desperat etter å bare få noe som helst tilbakemelding på at jeg kan gi henne nytelse av en eller annen form. Er det noen jenter som syns det er travelt å bli fingra når dere er kåte allerede? Jeg bare spør. Jeg kjører gjerne en 30-45min massasje først der jeg tar ryggen ganske grundig. Fortsetter med en relativt intim lårmassasje, og veksler litt på rygg, lår og ben.. Når jeg føler hun begynner å bli litt varm så prøver jeg å ta henne på mer intime plasser, men da ender det som regel at hun snur seg vekk og sier hun er trøtt, eller noe i den gata. Jeg blir bare avfeid kontant. Dette er utrolig frustrende, jeg har mistet helt evnen til å tilfredstille partneren min. Jeg selv er 29, hun er 27 og dette har pågått i 2-3 år nå. Vi hadde en pause i fjor, og ting tok seg litt opp etter denne, men nå er alt det samme gamle. Hun har også sagt at sex ikke er så viktig for henne. Dette inntrykket fikk jeg ikke når vi ble sammen for å si det sånn... Vi har bodd sammen i tre år nå, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg rydder, vasker, lager mat og gjør alt jeg kan for å gjøre henne glad, og hun er glad også - det er bare at hun vil ikke være intim med meg. Kan vel si hun er det til en viss grad, men å bli klappet på ryggen i ny og ne teller vel kanskje ikke. Forsøker jeg å prate om dette så vet hun ikke hva hun skal si. Kommunikasjon er ikke hennes sterkeste side, det er også en ting som jeg sliter med da jeg liker å prate om løst og fast. Jeg kunne sikker skrevet femti sider om dette, men nå ble det en eller annen versjon. Håper på noen kan gi meg tips.. har jo vurdert å bare droppe hele forholdet, men er så latterlig glad i henne at jeg klarer det ikke. Kan tilføye at jeg er i god form, trener, har ganske høy selvtillit og tar vare på meg selv. Høres litt kvalmt ut - men det hadde tatt meg ganske kort tid å få en annen dame oppi senga..... Problemet er at jeg vil kun ha denne jenta.. og ingen andre... Anonymous poster hash: 8770b...dd1
WubWub Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hva? Dere hørtes mer ut som venner som bor sammen enn et kjærestepar. Kjærester som ikke har sex? what the.. dette hørtes fjernt ut. syntes dette er et tema du burde ta opp oftere , går jo ikke ann å leve sånn. lever dere begge i sølibat omtrent? kanskje litt stygt å si, men hva om hu får sitt en annen plass? 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Jeg tror nok du må få til å snakke med henne ordentlig om dette. Dette høres ikke ut som et sunt forhold. Om du fortsatt vil være i et forhold med henne kommer det ikke til å løse seg av seg selv. Fortell henne det du fortalte oss. Prøv å finn ut hva problemet er. Anonymous poster hash: 86637...521 1
janitaw Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 (endret) Er 110% sikker på at hun ikke er utro - jeg kjenner henne veldig godt. De siste gangene vi har snakket om dette har hun blitt helt ute av seg - det er noe jeg ikke klarer å håndtere særlig bra. dermed blir dette noe vi snakker lite om...... Det er mulig å være i et forhold uten sex, men det er som du sier, jeg føler kanskje det er mer vennskap slik det har blitt nå. (trådstarter) Endret 12. september 2014 av janitaw
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Jeg har slitt med noe av det litt samme, dvs at jeg er kjempeglad i kjæresten, med er ikke interessert i sex med han. Tenner bare ikke på han. Kanskje ikke følelsene er de riktige? Kysser dere? Hvis hun ikke vil det heller, er det nok et tegn på at hun ikke elsker deg som en kjæreste.Anonymous poster hash: 6f2d4...24d
Gjest Heartbeat Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Hun har kanskje mistet den spenningen og begjæret hun hadde for deg? Hverdagen kommer og man føler ikke det intense man hadde. Men det burde være mulig å finne tilbake til det. Du må bare snakke med henne om dette. Om hun ikke er villig til å jobbe med det, så er det jo ingen utvei. Du må bare godta det, eller gå videre om du vil ha mer sex.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Dette er nok ikke det svaret du ønsker deg men jeg har vært dama i et forhold som du beskriver. Han gjorde alt han kunne stakkars for jeg hadde så og si aldri lyst på sex med han. Og det var desverre også problemet, jeg hadde ikke lyst på han og ville ut av forholdet men jeg synes det var vanskelig å gå. Jeg synes du skal spørre dama di rett ut om hun egentlig vil fortsette forholdet eller ikke for det høres ikke slik ut på meg. Anonymous poster hash: 6a646...0a4 3
Red-Ruby Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Dette er nok ikke det svaret du ønsker deg men jeg har vært dama i et forhold som du beskriver. Han gjorde alt han kunne stakkars for jeg hadde så og si aldri lyst på sex med han. Og det var desverre også problemet, jeg hadde ikke lyst på han og ville ut av forholdet men jeg synes det var vanskelig å gå. Jeg synes du skal spørre dama di rett ut om hun egentlig vil fortsette forholdet eller ikke for det høres ikke slik ut på meg. Anonymous poster hash: 6a646...0a4 Det var noe som dette jeg gjettet på. Du kan ikke få noen til å elske deg,hvis de ikke gjør det. Å gå tre år med nesten null sex er veeeldig rart. Men å gå tre år uten sex og uten ordentlig forklaring på hvorfor det er sånn er jo enda rarere. Det er bare en ting som kan forandre saken , og det er om hun alltid har vert sånn,eller er det bare de 3 siste år? Jeg syns det er rart hvis hun egentlig vil slå opp,hvorfor har hun ikke gjort det da? Er hun egentlig kjærlig og omsorgsfull mot deg i andre settinger? Det kan jo være at hun har unormal lav lyst 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Nå fikk jeg dårlig samvittighet kjenner jeg. Jeg var sånn mot exen min. Jeg ville ikke ha sex på et år ca. Så var jeg utro, fikk dårlig samvittighet og hadde sex med kjæresten min. Han var så glad og lykkelig over at jeg viste interesse. Jeg innså at vi ikke kunne være sammen, innrømte utroskapen og slo opp. Han stakkar ville fortsette forholdet. Hvertfall. Mitt råd er å gå videre. Du kan ikke ha et forhold uten sex, hvertfall ikke hvis du har lyst å være lykkelig. Anonymous poster hash: c60c9...3af 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Du kan kanskje prøve andre måter å få henne kåt? Personlig HATER jeg å bli fingra, så hvis typen starter med det, så kan det bare være. Synes det er vondt og gir meg ingenting. Du kan jo bruke litt glidemiddel (eller spytt) og forsiktig gni henne på klitoris, DET er godt det! Da blir hvertfall jeg kåt, og da er det ikke lenge før jeg vil ha sex. Jeg er også mest "villig" om morgenen (spesielt i helgene), da jeg ofte blir veldig trøtt på kvelden og vil bare sove. Verdt et forsøk hvertfall Anonymous poster hash: 9ac26...aaa 1
Crobern Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Prøver du deg bare i senga? Hva med å prøve andre tider i døgnet?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 TS, jeg kjenner meg litt igjen. Alt eksen min hadde trengt å gjøre, var å være mandig og "ta meg". Vanskelig å komme helt dit, når dere er så ute og kjøre. Men luft litt forsiktig dette med dominans, helst etter at hun har drukket litt. Les deg opp på emnet. Uansett, for å begynne med nå, kan du jo si at du vil at hun skal legge seg over spisebordet så du får fordi du er så kåt. Gjør henne våt med spyttet ditt, og bare stikk den inn. Jeg kjenner at jeg blir utålmodig av tenken på det forspillet du beskriver. Når sexen går i stå, er det en kjappis man gjerne trenger for å komme igang igjen. Selv om man ikke har lyst, klarer man å "overleve" 5 minutter over spisebordet mens typen tar deg bakfra. Mye lettere å gjøre det, enn å skulle gjennomføre en times elskovakt når man ikke har lyst. Man får gjerne lyst på sex av å ha sex. Anonymous poster hash: dea2d...b65 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Hun har sjekket ut av forholdet deres og bor med deg av praktiske/økonomiske årsaker. Anonymous poster hash: 998b1...52c 4
Ulla Ullsokk Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 (endret) Dere er altfor unge for å ha et såååå labert sexliv, høres ut som dere er pensjonister! Du må bare gå! For begges skyld! Hun tenner ikke på deg lenger og er sikkert så glad i deg at hun ikke klarer å slå opp. Har vært der selv (selv om vi hadde mer sex enn dere), gikk ikke før jeg ble hodestups forelsket i en annen. Dette går bare en vei! Du høres ut som en bra fyr, du fortjener en dame som digger å ligge med deg! Endret 12. september 2014 av Ulla Ullsokk 1
umwar Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Et kjærlighetsforhold består av mer enn å være glad i og å respektere. En viktig ting er å være seksuelt tiltrukket av hverandre, og å være intime. Hvis dere ikke har det, hva skiller dere fra et vennskap? Kysser og kliner dere utenom? Ligger nakne sammen i sengen, selv om det ikke blir sex? Dersom alt det intime mangler, tror jeg du må ta en ny alvorsprat med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 TS, jeg kjenner meg litt igjen. Alt eksen min hadde trengt å gjøre, var å være mandig og "ta meg". Vanskelig å komme helt dit, når dere er så ute og kjøre. Men luft litt forsiktig dette med dominans, helst etter at hun har drukket litt. Les deg opp på emnet. Uansett, for å begynne med nå, kan du jo si at du vil at hun skal legge seg over spisebordet så du får fordi du er så kåt. Gjør henne våt med spyttet ditt, og bare stikk den inn. Jeg kjenner at jeg blir utålmodig av tenken på det forspillet du beskriver. Når sexen går i stå, er det en kjappis man gjerne trenger for å komme igang igjen. Selv om man ikke har lyst, klarer man å "overleve" 5 minutter over spisebordet mens typen tar deg bakfra. Mye lettere å gjøre det, enn å skulle gjennomføre en times elskovakt når man ikke har lyst. Man får gjerne lyst på sex av å ha sex. Anonymous poster hash: dea2d...b65 Dette. Jeg lurte på om jeg skulle skrive noe slikt, men var redd for at det ville blitt dårlig mottatt da tanekgangen om at mann skal vise litt testosteron er fy-fy i feministiske Norge. ABen her har mer selvinnsikt enn mange kvinner har. Rådene som blir gitt er ofte noe helt annet enn det som skal tid. "Bare gi henne tid", "vis at du bryr deg". Hun tenner ikke på deg, og det har nok noe med måten hun ser på deg på. Selv om du hadde klart å hisse henne opp med 45 minutters massasje (!!) så er det helt uholdbart at sexlivet skal bli slik. det kan jo ikke vare. Sex er noen ganger kosete og emsjonelt, noen ganger er det bare ren knulling. Det er et tegn på et sunt sexliv. Det at du har tolerert så lange perioder uten sex og uten forklaring på hvorfor det er null sex sier i seg selv at du finner deg i litt for mye. Selv om du er glad i henne ville enhver mann med blod i årene og litt muligheter på markedet stilt spm. ved hele forholdet. Ingen unge mennesker skal leve i et forhold med sex en gang i året. Anonymous poster hash: ab4d1...348
Gjest _LilleMy Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 Jeg var slik selv, og jeg hadde mistet følelsene og ville ut av forholdet. Jeg var ikke sikker på hva jeg ville der og da, derfor var vi fremdeles sammen. Det virker som dere bare er venner, og ikke kjærester, og det var vi også. Jeg synes du skal spørre henne rett ut om hun fremdeles vil ha deg. Eksen min spurte hva jeg ville ha i et forhold, fordi vi aldri hadde sex. Det at jeg nevnte sex da tror jeg sa det meste... 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 Har du lest noe om det å være aseksuell? Kan godt være hun elsker deg, men bare ikke har sexlyst i det hele tatt. Kanskje du kan undersøke litt og se om det passer til hennes væremåte? Anonymous poster hash: f2978...de0 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Har du lest noe om det å være aseksuell? Kan godt være hun elsker deg, men bare ikke har sexlyst i det hele tatt. Kanskje du kan undersøke litt og se om det passer til hennes væremåte? Anonymous poster hash: f2978...de0 Han skriver at dette overhodet ikke var tilfelle i starten av forholdet, ergo er hun neppe aseksuell. Anonymous poster hash: ab4d1...348 1
Teethgrinding Skrevet 12. september 2014 #20 Skrevet 12. september 2014 Alle damer jobber på spreng for å transformere typene sine til tøfler. Når det er gjort er de temmet og avseksualisert. Den største tjenesten man kan gjøre seg selv er å ha en ryggrad. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå