AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Først tenkte jeg at det var litt søtt. Men det var mens jeg begynte å bli kjent, og bare så han som en venn. Før jeg begynte å virkelig likte han. Han sa etter ganske kort tid at han var forelsket i meg. Vi trives godt sammen, har lik humor, kan snakke om det meste, jeg føler at jeg kan stole på at han holder tett om private ting jeg forteller, har hilst på noen i familien hans osv. Men han var veldig åpen da vi begynte å bli venner og har sagt han var forelsket i en ti år yngre jente i fjor (han er 26). Han snakket mye om hvordan hun oppførte seg som om hun var eldre (og det var ganske tydelig at hun til tross for alder har endel seksuell erfaring og mindfucker gutter). Han sa at han måtte glemme henne siden hun da var 15. Det fikk meg til å lure hva slags mann han er. Som er interessert i så ung jenter. Så jeg tenkte at han kunne jeg aldri fått noe på gang med. Han var forelsket i to andre jenter senere (17 og 28år), og hadde et par korte forhold med dem. Nå er han forelsket i meg. Føler meg ikke særlig spesiell akkurat... Det er ikke gøy å vite at han forelsker seg raskt... Selv forelsker jeg meg ikke før det har gått lang tid, jeg bare blir betatt. Og nå er jeg betatt av han. Og så har han nettopp flyttet dit hun på 16 bor. Nå er hun lovlig, og kanskje aktuell igjen? Mens jeg bor i en by en halvtime unna. Synes det er ekkelt at han likte noen som er så ung. Og hvordan skal man stole på en som lett er forelsket? Har han da bare øyne for en, eller skifter man straks en annen interessant dukker opp? Anonymous poster hash: 8cab3...467 1
wintergirl Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Det lurer jeg også på. Jeg hadde selv vært skeptisk der, spesielt med tanke på at han sikler etter 15 åringer og. Jeg vet at folk kan forandre seg. Kjenner en som rota med midreårige, altså 14,15,16 åringer da han selv var 24 og 25 år. Er i dag en helt annen type og angrer for at han var sammen med dem. Men syns det er motbydelig at menn, for de er menn når de er over 20, er sammen med jentunger. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 *Varsellamper* Jeg ville lurt på hva i all verden jeg og han hadde til felles, når han tydeligvis har ting til felles med så unge jenter. Samme hvor modne de fremstår, så er det nettopp det. De fremstår som modne, men er det ikke. At han forelsker seg fort er en annen sak. Med akkurat denne fyren hadde jeg ikke orket å finne ut hva det innebærer. Men sånn ellers er jeg også nysgjerrig på hvordan folk som forelsker seg fort opplever det. Anonymous poster hash: 1bb61...40f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Kjenner en som rota med midreårige, altså 14,15,16 åringer da han selv var 24 og 25 år. Hvor gammel er han nå? Synd de ikke tenker lenger frem i tid disse karene. Anonymous poster hash: 1bb61...40f
Gjest Blomsterert Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Det viktigste her er jo at han lå unna denne unge jenta. Han påkekte jo også at han syns hun fremsto som mer voksen,men likevel var han jo fornuftig,og i det han sa der,tyder jo også på at han ikke normalt syns så unge jenter er aktuelle. De som forelsker seg fort er vel romantikere da,men det er jo ikke dermed sagt at han forelsker seg like lett når han har en kjæreste! Noen er bare mer åpne,og har litt mer livsglede/livslyst,og å være forelsket er et av tegnene på at en har det. Tror ikke du skal være så skeptisk,han er sikkert forelsket i deg,og da tror jeg ikke at han har øynene for andre. Vet om andre som forelsker seg fort,og de blir bare ekstra opptatt av den utvalgte framfor å ville blir forelsket i noen ny! Ikke overdramatiser enkelte ting(som dette med den jenta),det var jo ikke sånn at han overskred noen grenser. At han flytter så nær henne nå,skjønner jeg du tenker på. Men du kan velge,enten bekymre deg,eller,prøve å stole på ham. Håper det ordner seg.
wintergirl Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Hvor gammel er han nå? Synd de ikke tenker lenger frem i tid disse karene. Anonymous poster hash: 1bb61...40f 38 år. Har satt litt preg i livet. Er ikke akkurat noe å være stolt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå