Gjest Herr Heftig Skrevet 11. september 2014 #1 Del Skrevet 11. september 2014 http://www.dn.se/valet-2014/gor-dagens-nyheters-valkompass/ Det er valg i Sverige snart, så her er det bare å prøve seg. Merkelig at det ikke var noen spørsmål om innvandring, men jeg er egentlig mest opptatt av finanspolitikk, så det gikk greit. Jeg fikk Moderatarna 66% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Libertyan Skrevet 11. september 2014 #2 Del Skrevet 11. september 2014 Moderaterna 76% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 12. september 2014 #3 Del Skrevet 12. september 2014 Socialdemokraterna 62% Miljöpartiet 57% Feministiskt initiativ 56% Vänsterpartiet 56% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #4 Del Skrevet 12. september 2014 Haha, jeg savnet spørsmål om det som er et av Sveriges største problemer - masseinnvandring fra ikke-vestlige land. Det var bare 1 om flyktninger. Er nettsiden redd for at ''rasistene'' skal få for mange stemmer? Her ble nok feministene og venstresiden helt på bunn som forventet Anonymous poster hash: c2f19...000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå