AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Dette høres kanskje rart ut men jeg har masse filmer jeg vil gi bort og lurer derfor på om det er en plass man kan sende inn filmer til barn som.trenger en oppmuntring? Finnes det noe fritidssenter, barnehjem eller noe i den duren som har tv rom til barn/unge som gjerne kunne tenkt seg filmer?Anonymous poster hash: 1e5ba...999
Chizue Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Kan vel alltids gi det til Fretex? Slik at de som har dårlig råd kanskje kan få kjøpt seg en film..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Du kan prøve å ringe et krisesenter. Der sitter det masse unger "innelåst" og kjeder seg. Anonymous poster hash: 7cbf6...981
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Sykehus tar kanskje også i mot det. Vi har fått se på film der ett par ganger før poden har fått operasjon og slikt.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Asylmottak kanskje? Anonymous poster hash: 058cd...8af
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Sykehus tar kanskje også i mot det. Vi har fått se på film der ett par ganger før poden har fått operasjon og slikt. Sykehus og andre institusjoner tar ikke i mot brukte ting fra privatpersoner pga. Smittefare. Dette har stått i avisa. Gis bort på finn.no med tekst om at man må være ubemidlet eller trengende?Anonymous poster hash: 88f0a...ccc
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Sykehus og andre institusjoner tar ikke i mot brukte ting fra privatpersoner pga. Smittefare. Dette har stått i avisa. Gis bort på finn.no med tekst om at man må være ubemidlet eller trengende?Anonymous poster hash: 88f0a...ccc Åja. Det visste jeg ikke. Men det høres jo logisk ut når du sier det.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Jeg ville aldri gitt bort noe på finn med et krav om at mottaker skal være ubemidlet. Tenk så pinlig det må være for folk å legge ut som sin økonomiske status til vilt fremmede? Jeg leste dessverre tidligere om mennesker som har grei økonomi men som lar det gå sport i å se hvor mye gratis de kan skaffe seg bare ved å lyve på seg problemer de ikke har, så man risikerer at filmene går til slike svinepelser og ikke til unger som virkelig trenger dem. Bedre da å gi til en institusjon. Anonymous poster hash: 058cd...8af
GammelKaktus Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Jeg holder en knapp på krisesenter eller en ungdomsklubb
Gjest Badabing Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Kommer litt an på hva slags filmer man har da. Jeg kvittet meg med DVD'er for en stund siden, og tenkte å gi dem til asylmottaket eller dagsenteret for ungdom i kommunen. Og så så jeg litt nærmere på titlene, og det var en overvekt med krigsfilmer og filmer med seksualisert og voldelig innhold. Sex, krig og vold er kanskje ikke det beste for asylsøkere eller ungdom med belastet bakgrunn. Men har du litt hyggeligere filmer enn meg, så er det jo en god idé. Begge deler tar i mot slikt her i kommunen i alle fall, men jeg ga de bort på Finn.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Du kan jo høre med de som er nevnt over her også vil jeg legge til avlastningsboliger de blir sikkert kjempe gla for å få filmer Anonymous poster hash: 72f74...db7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå