Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2004 #1 Skrevet 8. juli 2004 Jeg har en venninne som skal gifte seg snart, og i den anledning blir det selvfølgelig utdrikkingslag. Datoen er satt, og folk er bedt, men så viser det seg at over halvparten ikke kan kommer pga jobb..... (Utdrikkningslaget er midt i sommerferien, og det er ikke bare bare å få fri fra en sommerjobb...) Jeg er blant de som må jobbe, og synes det er utrolig dumt at vi ikke har anledning til å bli med på partyet. Så tenkte jeg litt....hadde det kanskje gått ann om jeg fikk med meg de andre som også må jobbe, og så kunne vi tatt med oss bruda for en koselig middag på byen?? Hvordan hadde dere reagert (som brud? forlover? venn?)? Clea
Gjest Poirot Skrevet 8. juli 2004 #2 Skrevet 8. juli 2004 Så lenge det ikke er dette de skal gjøre på utdrikningslaget, synes jeg det høres veldig hyggelig ut. Kan jo presisere at det er fordi dere ikke kan komme. I fjor var jeg forlover og jeg hadde ikke reagert på dette, så fremt det ikke kræsjet/ødela for mine planer, gjorde at noen heller valgte dette el. Nå er jeg jo forlovet selv og synes det ville vært kjempehyggelig.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. juli 2004 #3 Skrevet 8. juli 2004 jeg ville satt stor pris på det, og det er en veldig fin tanke.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juli 2004 #4 Skrevet 8. juli 2004 Utdrikkningslaget blir helt annerledes, og dato er ikke i nærheten, så det vil ikke kræsje. Er bare litt redd for at forlover skal føle seg støtt, og at hun kanskje vil tro at vi ikke ville komme på utdrikkingslaget, og derfor arrangerer noe selv, for hun virket ikke så veldig blid når folk meldte avbud pga jobb... Alle som ikke kan komme i utdrikkningslaget er fra ca samme plass, derfor vil det antageligvis være enkelt å få samlet oss en kveld. Tror kanskje jeg skal lufte det med en venninne av bruda, og høre hva hun sier... Takk for svar! Clea
Gjest MrsL Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Jeg hadde flere av mine studievenner fra lærerskolen på besøk ei helg etter utdrikningslaget fordi det ikke passet for dem når det var. ingen somfølte seg støtt pga. det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå