AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Jeg og en fyr ble tiltrukket av hverandre. Jeg sa fort at jeg ikke var ute etter noe seriøst. Og han sa han forsto.. Men vi ble kjent, fant på ting sammen, overnattet hos hverandre osv. Han sa at han begynte å få følelser for meg. Jeg sa at jeg ikke var interessert, og at det kanskje var best å kutte kontakten. Men det ville han ikke. Vi fortsatte å bli bedre kjent. Jeg prøvde å holde meg unna han fysisk for å ikke forvirre, men han sa at han ville vi skulle fortsette, og at han var klar over at det ikke kunne bli noe forhold. Pga. jobben min har jeg ikke sett han så ofte den siste 1 1/2 måneden. Men han sendte mld nesten annenhver dag de første to ukene. Alltid han som sendte først. Så skrev han ikke noe på fire dager, så jeg sendte han en mld, og så var en samtale i gang. Så sendte han først som tidligere et par ganger. Også var det stille i nesten en uke. Jeg sendte en mld, og en samtale var i gang igjen. Deretter har jeg kontaktet han først igjen tre ganger, iløpet av en del dager... Jeg spurte om han kunne hjelpe meg med noe via Skype på fredag. Da skrev han at han kunne hjelpe meg på mandag. Og så har jeg ikke hørt noe mer. Jeg tenkte han ville kontakte meg på mandag, men det skjedde ikke. Siden jeg ba han om noe, vil jeg ikke mase. Hadde han tilbudt seg, isteden for at jeg spurte, kunne jeg heller sendt han en mld nå. Lurer på om han ikke er så interessert i kontakt lenger, selv om han svarer og bidrar til samtale når jeg skriver til han først... Og ble litt overrasket over hvor kjipt jeg synes det er. Savner han, og liker han nok bedre enn jeg først trodde. Men er fortsatt så forvirra at jeg ikke vil si det til han.. Anonymous poster hash: c462a...614
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Hvis du fremdeles ikke er ute etter noe seriøst, så la han gå. Ikke hold han på gress. han forjtener en som bryr seg og kan elske han. Hvis du er oppriktig intr og savner han, så ring han å si det. Anonymous poster hash: 445ac...365
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Høres ut som han prøver å ta litt avstand fra deg, noe jeg synes er helt okei om du har sagt du ikke er interessert. Han har vel forstått at det blir selvpining å ha like mye kontakt, når han tydeligvis har følelser for deg, når du ikke ønsker noe videre forhold. Om du fortsatt ikke ønsker at det skal bli noe mer mellom dere så ville jeg vært litt forsiktig med å ta hyppig kontakt, og heller latt han styre hvor mye dere prater sammen.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Synd om ikke han vil være ærlig med deg, når du har vært så ærlig med han iallefall. Hvis det ikke haster veldig med å få hjelp, ville jeg ventet et par dager før jeg kontaktet han. Kanskje han regnet med du ville kontakte han først på mandag, siden det var du som trengte hjelp? Tror jeg bare ville spurt han rett ut jeg. Om han ikke er så interessert i kontakt lenger. Og at det er helt ok iforhold til hvordan ting er. Sikker på at du savner han og ikke en eller annen? Da kan du jo si det. Men at dere selvsagt må bruke endel tid og så kanskje, kanskje. Anonymous poster hash: 509b4...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå