Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si; JA, jeg er jente. Jeg analyserer, tolker og tenker alt for mye.

Over til "dilemmaet". Jeg holdt på med en gutt/mann i vår, og falt mer og mer for han. I juli hadde vi en lang prat, hvor han gjorde det klart at han ikke ville ha et forhold, og at han ikke hadde følelser. Siden dette så vi hverandre ikke, før for 2 dager siden. Han sa den gang for 2 mnd siden at han ikke ville fortsette som vi hadde gjort, fordi han var redd for å helle bensin på bålet.

Mandag dro jeg til han, han som ville ha meg dit. Vi pratet som om vi hadde snakket hver dag de siste 2 mnd. Vi lo, og jeg la merke til at han åpnet seg mer. Han har aldri vært så avslappende, morsom og seg selv, rett og slett. Jeg lå i sofaen, og han kom hoppende på meg. Han dro meg inntil deg og strøk lenge på meg. Det ene førte til det andre, og noen timer senere ba han meg om å overnatte. Det har han ikke gjort før. Han ville ikke at jeg skulle kjøre den lange veien hjem midt på natten, enda jeg har kjørt derfra sent titt og ofte.

Jeg la meg først, fordi han skulle spise, og jeg var i halvsøvne når han la seg. Han holdt rundt meg absolutt hele natten. Snudde jeg meg, så fulgte han etter.

Han ville også ha meg opp igjen dagen etter. Jeg skjønner ingenting. Jeg tørr jo ikke spørre, mtp sist så endte det jo med at vi ikke snakket på 2 mnd. Jeg er vel litt mer enn betatt, men jeg er så redd for å bli såret. Ja, jeg er skikkelig jentejente. Og jeg vet jeg får x antall kommentarer på dette om at jeg må slappe av, slutte å tenke så mye etc. Men seriøst, hva vil han?! :fnise:

Anonymous poster hash: 1c4c6...299
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edit; Han VILLE fortsette som vi hadde, men han var redd for å helle bensin på bålet.

Anonymous poster hash: 1c4c6...299
Skrevet

Skjønner du er forvirra, hadde jeg også blitt. Han har tydeligvis savnet deg, du får gi det litt tid å se hva det fører til. Det haster vel ikke med å vite alt idag? :-)

Skrevet

Bare demp forhåpningene. Ha det gøy nå, prøv å ikke tenke på fremtiden.

Anonymous poster hash: 82455...0b8
  • Liker 2
Skrevet

Enig med de over. Ta det rolig og kos deg. Man trenger jo ikke definere ting med en gang :)

Skrevet

Det er det bare han som vet ;)

Anonymous poster hash: 1a47c...4ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...