Gå til innhold

Luksus visning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om programet så langt?

Anonymous poster hash: 51f93...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt skuffende, for jeg trodde det skulle være gøy og inspirerende. Forsåvidt ufrivillig underholdende med de harry husene og blåste folkene med dårlig smak og begrenset ordforråd ("utsikten!" er en slager...)

Anonymous poster hash: 14602...ac0
  • Liker 2
Skrevet

Sjelløst og uinspirerende.

Trodde det skulle bli gøy å se flotte boliger, men det var bare harry og smakløst det meste.

• Liker 2
Skrevet

Hva er det forno?

Aldri hørt om :blomst:

Anonymous poster hash: 811e2...9ae
Skrevet

Ble også skuffet. Hadde gledet meg, men jeg synes detvirker amatørmessig laget, og programlederne var ikke veldig karismatiske.

Også ga det meg en litt merkelig følelse å se disse overdådige husene, og dager med overdrevet sossedialekt.

Kommer nok til å se på igjen fordet...

Anonymous poster hash: 23f73...248

Gjest paramount
Skrevet

Fryktelig irriterende musikk!...og hadde gledet meg veldig til dette programmet men...nei....Bedre med Million Dollar Listing...Fredrik :)

Skrevet

Uff ja, musikken la på et ekstra lag harry.

Anonymous poster hash: 14602...ac0
  • Liker 1
Gjest paramount
Skrevet

Huset i Son er visstnok fortsatt ikke solgt...selv om det nå *bare* koster 17.5 mill....dessverre er det bittelitt over mitt budsjett :fnise: ....

Gjest Sunshine23
Skrevet

Huset i Son er visstnok fortsatt ikke solgt...selv om det nå *bare* koster 17.5 mill....dessverre er det bittelitt over mitt budsjett :fnise: ....

Huset var ikke fint en gang, men ja litt over mitt budsjett å :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hysterisk morsomt med den "hemmelige" brua i bassenget på harryslottet i Frankrike, hvor eierskapet kunne slippe unna mas fra "tjenere, barn og kjæledyr".

Ellers var programmet (og husene) lite imponerende.

• Liker 1
Gjest paramount
Skrevet

Huset var ikke fint en gang, men ja litt over mitt budsjett å :fnise:

Ville ikke hatt det om jeg hadde råd til det heller....så fint var det ikke syns jeg :) Ble litt overrasket over at det var treplanker i taket...trodde de fleste hadde hvite tak...hmmm...:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...