B20 Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Vil bare lufte tanke mine litt... sitter her veldig trist, skuffet, såret og føler meg rett og slett tom.. Har en fantatisk kjærest som nå er blitt min forlovede! Noen enkelt hendelser som jeg kan telle på 1,5 hand på 9 måneder som har gjort at begeret mitt har rent over.. Han har rett og slett ikke respekt for min tid... Det virker som om han tror jeg sitter og slipper alt jeg har i hendene når han kan sees. Eksempel, der han sier nå kjører han meg hjem .. typ 5-6 på dagen når vi hadde planer om å være sammen.. han jobber natt å det har jeg full forståelse for.. så nå på søndag jobbet han natt til søndag og da sover han ut på dagen. HEILT OK. Han sier jeg vil veldig gjerne være sammen med deg på søndag.. jeg holder av dagen.. klokken 2 ringer han å sier han kommer til meg med en gang.. nærmere halv 5 kommer han.. så sier han jeg kan bare være her litt, skal rydde ut av bilen og hade noen ærender.. ja ok det å... sitter kvelden aleine da... hadde jo sakt nei til andre avtaler... Så kommer mandagen.. vi skulle være sammen..(han som spør) jeg drar hjem etter jobb og venter.. så sier han at han jobber sent og har jobbet natt til mandag, men kommer.. jeg sier til mine veninner at jeg ikke blir med de for han kommer til meg.. så ringer han på kvelden at han ikke rekker det... heilt OK igjen... jeg sitter kvelden aleine da-.. Tirsdagen kommer.. han skulle hente meg på jobb.. jeg var uten tlf for tiden og han hadde mine nøkler for å lufte hunden min... klokken blir 5 og da ringer han at noe kom opp.. bare dra hjemmover så kommer han.. jeg drar hjem uten nøkkel.. å ingen å se... jeg må gå i regnet å finne en cafe for å vente på han..... Dette resulterte i at jeg eksploderte på han å forteller han at han har NULL respekt for min tid og gjerne okuperer hele min dag for så å kjøre sitt løp... han beklger og legger seg helt flat og lover det aldri skal skje igjen... Jeg har opplevd en voldtekt for noen år tilbake som gjør at jeg i periode sover dårlig.. dette ENDELIG klarte jeg og åpne meg for han å fortalte det til han... for jeg klarte ikke å sove tirsdagen... ONSDAGEN kommer og han henter meg på jobb å sier vi skal kose oss sånn i dag.. under middagen ringer sjefen å lurer på om han vil ha en ekstra tur som vil ta totalt tur/retur 4 timer... IGJEN OKUPERER HAN MIN DAG FOR SÅ Å BARE DRA!!! JEG SA NEI TIL Å VÆRE MED JENTENE PÅ TUR FOR JEG SKULLE VÆRE MED HAN.. JEG TRENGTE HAN VIRKELIG DEN DAGEN, VAR SÅ NEDFOR OG LEI MEG FRA FØR SÅ BARE DRAR HAN..... Jeg føler meg dum og lei som faktisk fortalte han om at jeg sliter i perioder med voldtekten.. jeg har holdt det for meg selv for da er det ingen forventninger til andre!!! men når jeg fortalte det til han så forventer jeg at han vil stille opp... Han stiller ALLTID opp for alt mulig og er den mest fantastiske personen som jeg vet om.. men akkurat nå er jeg så skuffet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre eller føle.... Har hatt lange samtaler med han å han er helt knust å lover å skjerpe seg.. men jeg kjenner jeg er helt likegyldig og vil ikke se han på noen dager og kommer aldri til å bløtlegge meg på den måten igjen.. føler meg såå dum for at jeg er lei meg, for det var vist ikke så viktig alikavel hva jeg følte.... Rotete og langt innlegg, men jeg måtte bare lufte tankene mine litt...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Han stiller ALLTID opp for alt mulig og er den mest fantastiske personen som jeg vet om.. Synes ikke det virker sånn... Men det ser jo ut til at han forstår deg nå da. Så får du bare se ut ifra handlingene hans om ting blir bedre... Anonymous poster hash: 95230...93a 1
naturbarn Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Forstår at du er lei deg. Hva med å sette deg en tidsfrist for deg selv hvor du frem til da gir han sjansen til å bedre seg? Bra at du åpnet deg for han vedr voldtekten. Du har ingenting å skamme deg for og du gjør deg selv en tjeneste med å opne deg for det som mange synest er tabu å snakke om. Og det viser at du stoler på han.
Red-Ruby Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Uff da ts, dette er ikke bra å høre. Har du ingen støttegruppe eller psykolog du kan snakke med? Du trenger folk som vet hva du har gått gjennom og ikke bare en som kan høre på, Nå lurer jeg på om det er sånn at han "alltid støtter deg" eller om han har støttet deg bare de gangene det tilfeldigvis har passet han helt? For jeg er enig med dine antagelser om at han ikke har noe respekt for sin tid. Han tenker at du er jo så snill at selv om at han avlyser gang på gang så sier du ja igjen og da er du lett å "tråkke på " enda engang... Tror kanskje du må venne deg til tanken at han er en arbeidskar og det høres ut som om jobben alltid kommer til å komme før alt annet..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Jeg får umiddelbart en følelse av at han trekker seg unna og ikke ønsker å tilbringe tid med deg, finner på unnskyldninger fordi han trenger mer tid for seg selv, men kanskje det er vanskelig for ham å si noe om det. Og nei, jeg mener ikke å være slem nå men kanskje du bør gi ham litt pusterom. La ham få gjøre som han føler for i en periode, så legger du egne planer og går ut med venninner. Ingen tvinger deg vel til å sitte hjemme og være sur, så vis at du er et selvstendig individ, så vil han nok snart på eget intiativ ønske å tilbringe mer tid med deg.Anonymous poster hash: 701cd...859 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Du er nok veldig betatt og forelsket, for dersom du bare datet hadde du kuttet han ut. Bare legg bort telefonen. I mitt tilfelle for mange år siden, skyldtes det utroskap. Føkelsen jeg får er at han ikke er " that into you" , bruker deg som selskap, sex og kos. Evt. har han en annen. Datet en som gjorde disse tingene for kort tid siden, og det kuttet jeg ut. Tok han i løgn og følte meg så lite respektert at jeg dumpet han på melding. Snakket aldri mer med han. Sistnevnte hadde jeg ikke følelser for, så da var det lett. Han lot meg vente på han halve dagen, avlyste, kom alltid sent og resoekterte meg ikke det minste. For han, mann på 36, var guttegjengen fortsatt det viktigste i livet og han var fortsatt så barnslig at han skyldte på konene til kompisene for at han så mindre til dem nå enn før. ( De har tom.barn). Dette var tidenes turn off.Anonymous poster hash: 673fc...710 2
Mooria Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Virker som han trenger litt tid for seg selv ja, og det forstår jeg egentlig veldig godt. Du kan ikke forvente at han skal la være å dra på jobb fordi du ikke får sove eller har en dårlig dag, det blir for dumt. Kanskje han synes det er slitsomt å forholde seg til avtaler med deg som han "må" stille opp på, og når han må jobbe ekstra så gir du ham i tillegg dårlig samvittighet for at du ikke kan finne på noe med vennene dine? La ham være i fred, eneste som funker.
Gjest BettyBoop Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Synes ikke det virker sånn... Men det ser jo ut til at han forstår deg nå da. Så får du bare se ut ifra handlingene hans om ting blir bedre...Anonymous poster hash: 95230...93a slik jag tolka den setninga er at han stadig stiller opp for alle andre. Bare ikke ts. Høres sånn ut av resten av innlegget og.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Er litt uenig i de siste innleggene. Ofte er gutter som er hodestups forelsket eller tar forbehold seriøst villige til å trosse tretthet og mangel på søvn for å treffe dama.Anonymous poster hash: 673fc...710
AnonymBruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Snakk om det. Åpenhet og ærlighet må til sammen med respekt for å ha et langvarig forhold. Dersom dere har en helt åpen og ærlig samtale om dette der du får snakke ut om hva du føler og han får snakke ut om sin side av saken uten at han i ettertid viser respekt for dine følelser så er ikke dette så mye å bygge videre på. Noen ganger kan det være vanskelig å se seg selv, og en beskjed her og en beskjed der om at man bare tenker på seg selv er ikke nok for å reflektere over hva man gjør (galt). Så det kan lett ende opp med at den ene ikke er obs på at den andre er misfornøyd samtidig som den andre føler at h*n har sagt klart ifra. En ordentlig samtale der begge parter får snakket helt ut om sin side samtidig som de hører den andres side er etter egne erfaringer den eneste måten der man kan være sikker på at den andre vet hvilke følelser man selv sitter på samtidig som man får snakket ut og oppklart misforståelser. Anonymous poster hash: 3eb8d...646
Gjest Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Begynn å si nei når han vil treffes på dager da du også har andre planer. Lev ditt eget liv, ikke bare vent på han. Om du alltid er villig til å vente får det jo ingen konsekvens å ignorere deg.
B20 Skrevet 12. september 2014 Forfatter #12 Skrevet 12. september 2014 Tusen takk for dere tar dere tid til å svar!! : setter stor pris på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå